Gå til innhold

Xbox Live problem!


OmaaarS

Anbefalte innlegg

Problemet mitt er at jeg ikke får spilt med noen av vennene mine via live, ei heller chattet. Har sjekket NAT og vi har begge to open. Firewall er skrudd av og alt er i teorien ok! Hva er problemet?

 

Edit: Fant ut at det ikke kun gjaldt Fifa, så endret hele emnet

Endret av Omar2x6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Merkelig.. Du har testa linja di og fått beskjed om NAT er open? Alt burde jo være ok da. Har du problemer med å joine andre på live eller er det bare han?

Lenke til kommentar

hva slags ISP-leverandør har du?

 

Jeg hadde problemer med min live som bare hoppet ut av nettet etter 15-20 sekunder hver eneste gang.

 

Har 10mbits linje fra Bredbåndsservice og problemet ordnet seg når jeg slang opp en router (bredbåndsservice har ingen router, bare helt åpne linjer).

Lenke til kommentar
For å bumpe: Ingen som vet svaret??

 

Jeg prøvde å ringe kundeserivce hos Ms, han visste ikke hva jeg snakket om en gang og ba meg gå på xbox.com for å finne svar der. Elendige greier :nei:

9640682[/snapback]

 

 

Hadde samme trøbbelet som du, leste litt på portforward.com, fant ut at jeg måtte åpne 2 porter på ruteren min. Når jeg gjorde det, funka det fint.

Lenke til kommentar
Sorry for sent svar.

 

Jeg får spilt mot mange andre, men det er enkelte som ikke funker. Det virker som om jeg ikke får spilt mot de som er fra Norge, men jeg får spilt mot resten av verden. :dontgetit:

 

 

Det samme trøbbelet hadde jeg, ordna seg med å åpne port 88 og 3074 på ruteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...