Gå til innhold

Ny Xbox-modell på Elkjøp?


Anbefalte innlegg

Kikket innom Elkjøp sine nettsider i dag for å se sjekke lagerstatus på min lokale butikk. Når jeg kom inn på konsoll-oversikten, så jeg en Xbox-modell jeg ikke har sett der før. Så vidt jeg kan se, er den lik Premium'en, men er 200 kroner dyrere.

 

Noen som vet om det er noen forskjell på de to, eller om det bare er Elkjøp som roter? Står under 'spesifikasjoner' at den dyreste har trådløs nettverkstilkobling, men det er vel ingen av modellene som har det innebygd, så vidt jeg vet?

 

Den 'gamle', til 2 995

 

Den 'nye', til 3 195.

 

Håper jeg ikke har driti meg ut og oversett noe åpenbart :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den dyre har HDMI og ikke trådløs nettverkstilkobling. Microsoft vil jo at mest mulig skal punge ut med FUCINGS 700,- for den lille dingsen deres.....bloodsuckers!

9637346[/snapback]

 

Mens Sony har wifi integrert så jeg betaler da ekstra for noe jeg ikke kommer til bruke hvis jeg kjøpeer PS3... Må si jeg foretrekker MS sin løsning.

Lenke til kommentar
Mens Sony har wifi integrert så jeg betaler da ekstra for noe jeg ikke kommer til bruke hvis jeg kjøpeer PS3... Må si jeg foretrekker MS sin løsning.

9637362[/snapback]

 

Joda, men 700 kroner er litt drøyt for en trådløs duppeditt også da. Nintendo DS har tross alt trådløs tilkobling, så når en så billig håndholdt konsoll kan ha det, så burde Xbox ha det også. Uten at prisen burde være noe særlig høyere av den grunn.

 

Men tilbake til topic; Er det noen forskjell på de to pakkene til Elkjøp?

Lenke til kommentar
Mens Sony har wifi integrert så jeg betaler da ekstra for noe jeg ikke kommer til bruke hvis jeg kjøpeer PS3... Må si jeg foretrekker MS sin løsning.

9637362[/snapback]

 

Joda, men 700 kroner er litt drøyt for en trådløs duppeditt også da. Nintendo DS har tross alt trådløs tilkobling, så når en så billig håndholdt konsoll kan ha det, så burde Xbox ha det også. Uten at prisen burde være noe særlig høyere av den grunn.

 

Men tilbake til topic; Er det noen forskjell på de to pakkene til Elkjøp?

9637410[/snapback]

 

700kr er kanskje dyrt ja, aner ikke hva slikt pleier å koste. Er ingen forskjell på de utifra det jeg kan se. Står jo at begge har HDMI port. Så de har nok bare fucket opp litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
700kr er kanskje dyrt ja, aner ikke hva slikt pleier å koste. Er ingen forskjell på de utifra det jeg kan se. Står jo at begge har HDMI port. Så de har nok bare fucket opp litt.

9637483[/snapback]

 

For å sammenligne så kjøpte jeg en usb pinne til å bruke som trådløst nett, med en antenne forsterker (relativt kjent merke) til 300 kr. Så 700 er alt for mye ja. Men så lenge de taper på salg av selve konsollen må de vel tjene inn ekstra penger andre steder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...