Gå til innhold

Lerret fotopapir, noen som har brukt det?


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å kjøpe blekk fra incClub, har en HP Photosmart 8150 printer, og jeg synes blekket ga flotte farger. Nå så jeg de annonserte " Nyhet! Fotoutskrifter på lerretspapir". Er det noen som har prøvd dette? Det så da spennende ut, jeg er litt lei av disse blanke, glossy arkene. Lurer på om slikt lerretspapir kan brukes på alle skrivere, og om fargene gjengis riktig her. Erfaringer?

RandiA

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
<span style='font-size:10pt;line-height:100%'>Jeg har begynt å kjøpe blekk fra incClub, har en HP Photosmart 8150 printer, og jeg synes blekket ga flotte farger. Nå så jeg de annonserte " Nyhet! Fotoutskrifter på lerretspapir". Er det noen som har prøvd dette? Det så da spennende ut, jeg er litt lei av disse blanke, glossy arkene. Lurer på om slikt lerretspapir kan brukes på alle skrivere, og om fargene gjengis riktig her. Erfaringer?

RandiA</span>

 

Jeg brukte noe lerrettaktig i A4 fra Claes Olson for noen år siden. Det ble kult, men krever en litt annen tilnærming til photoshoparbeidet. Du må se på utskriften, ikke skjermen............! Farger gjengis ok, men overflaten er jo annerledes, så man ha et avslappet forhold til fargestyring etc.

 

Er du nøye på farger, velger du originalt blekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...