ademann Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hei kjøpte en acer aspire 7520g for et par uker siden. Den fungerer ikke som den skal. Alle spill lagger. Har lest en annen post som er om 7520g også men får det ikke til når jeg gjør det som skjer der. tror i hovedsak at det er skjerkortet. Har lastet ner drivere fra www.laptopvideo2go.com men når jeg installerer dem kommer det enten en feilmelding som sier at det ikke er windows vista "32" bit system på PC-en. Noe som jeg vet det er, Eller så står det at dataen ikke finner skjerkortet. Har prøvd å slette skjerkort driverene som er på maskinen å så prøve å installere de nye men det går ikke. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Ademann.
ademann Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 speccs på PC-en? 9637111[/snapback] Amd turion 64 x2 mobile technology (2x 1,8 ghz) Nvidia GeForce 8400M G skjermkort 2GB DDR2 320 GB Dual HDD
zonko Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hvilke spill er "alle spill"? Kjørte du med innstillingene på høyt?
Beyma Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 SKjermkortet er ikke akkurat noe å skryte av da Prøv å spillenoe som ikke er så veldig krevende.. cs 1.6 elle noe.. lagger det da.. ja da er det noe feil..
ademann Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 SKjermkortet er ikke akkurat noe å skryte av da Prøv å spillenoe som ikke er så veldig krevende.. cs 1.6 elle noe.. lagger det da.. ja da er det noe feil.. 9637153[/snapback] Det lagger på Diablo 2. Det lagger på absolut alle spill jeg har prøvd. Warcraft 3, starcraft wow osv.
Beyma Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 SKjermkortet er ikke akkurat noe å skryte av da Prøv å spillenoe som ikke er så veldig krevende.. cs 1.6 elle noe.. lagger det da.. ja da er det noe feil.. 9637153[/snapback] Det lagger på Diablo 2. Det lagger på absolut alle spill jeg har prøvd. Warcraft 3, starcraft wow osv. 9637216[/snapback] Oppdatert drivere? Der problemet ligger tror jeg
ademann Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 har prøvd å oppdatere drivere. Så sto det en plass at jeg måtte avinstallere skjerkort driveren før jeg installerte en ny. så jeg prøvde det og nå får jeg ikke installert en ny driver. Kommer bare opp feilmelding
Beyma Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Kommet i en ond sirkel Gå i enhetsbehandling og fjern drivern der.. Eller prøv legg\fjern programmer og se etter skjermkort driveren der.. evnt fjern den og legg inn alt på nytt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå