Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som topic sier, så er jeg ute etter å vite hvor mye jeg kan forvente å få for denne maskina.

Sempron 2800+ 1.6GHz

512mb Ram

Via S3 integrert på 64mb

80gb hd.

Integrert lyd og nettverk.

Dvd-brenner

Kan vel selv tenke meg at jeg selv kanskje ville gitt 1500 for en slik maskin, og om man er heldig kanskje man kan få solgt den får 2000.

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan vel selv tenke meg at jeg selv kanskje ville gitt 1500 for en slik maskin, og om man er heldig kanskje man kan få solgt den får 2000.

:!: ja den var god. Noen hundrelapper ja..men det du sier over er jo latterlig..

Skrevet

Du får nok ikkje så mange hundrelappene nei, men hvis den er komplett (skjerm/tast/mus), så kan nok be om en halv tusenlapp, kanskje litt meir.

Personlig ville jeg heller beholdt den, og satt den opp som en liten server/brannmur/musikkPC eller lignende...

Skrevet

Den er helt fin til generellt kontorbruk og sånt, så det kan være du kan få noe for den, men realistisk sett om du skal prøve å selge den til noen som faktisk vet hva delene er verdt så får du under tusenlappen for den. Det er veldig billig å bygge en ny PC som vil være mange ganger raskere tross alt.

-Stigma

Skrevet

Hehe, forventa nesten det ja. Tenker tilbake på den testen som dinside hadde hvor de bygget en maskin til 2200 som faktisk kjørte windows vista helt greit.

Dette er ikke min maskin, og det er for en dame på jobben som jeg skal gi en indikasjon på hva hun kan få for den. Hun har forøvrig 2 stykker. Begge kjøpt for et par år siden til 4k pr stk..

Jaja, nesten ikke vits i å selge disse da. Lurte litt på å kjøpe en av de selv, og bruke som "torrent-pc". Kan si at hun kan forvente 500 for hver, men om hun er heldig kan hun få rundt 1000-lappen for de? Det er mange dumme kjøpere på finn og qxl.

Skrevet
Hehe, forventa nesten det ja. Tenker tilbake på den testen som dinside hadde hvor de bygget en maskin til 2200 som faktisk kjørte windows vista helt greit.

Dette er ikke min maskin, og det er for en dame på jobben som jeg skal gi en indikasjon på hva hun kan få for den. Hun har forøvrig 2 stykker. Begge kjøpt for et par år siden til 4k pr stk..

Jaja, nesten ikke vits i å selge disse da. Lurte litt på å kjøpe en av de selv, og bruke som "torrent-pc". Kan si at hun kan forvente 500 for hver, men om hun er heldig kan hun få rundt 1000-lappen for de? Det er mange dumme kjøpere på finn og qxl.

9637143[/snapback]

Hvis hun er veldig heldig kan hun få 1000kr. Men normalt er det ingen som vil kjøpe slike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...