Gå til innhold

TP kabler ?


jadaaaaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LAN av dette kaliber skal i følge min regning måtte ha alt slikt ordnet på for hånd. Hvis jeg ikke tar feil så er det slik at du trenger bare å slenge opp PC-en din og koble til. Ikke værre

9633883[/snapback]

 

Jeg har kabler så det holder, men bare lurer på om det er noen muligheter visst det "verste" skulle skje?

 

Men som du sier er jo bare å koble å teste.... dumt av meg å ikke tenke så langt..

 

Men visst ikke de funker(jeg regner på ingen måte at noen skal låne meg, bare sjekker om det er alternativer)

 

 

Takk

Lenke til kommentar

TAkk, det var det jeg trodde å huske at det var noe med nettverskuttak og noe styr(ikke nødvendigvis da), med strømpad regner jeg med at du mener padde :p(er ikke noe god på alle dataordene selv om jeg driver mye med data :p)

 

Men lurer fortsatt på det med visst det hender seg at kabelen skulle bli "ødelagt" under Lanet, noen som leier ut eller har klart(tenker mest på administrasjonen)

 

Kommer ikke til å svare på en stund...Må ut å kjøpe diverse ting(tror ikke de selger nettverkskabel på den eneste elektronikk butikken i landsbygda...)

Lenke til kommentar

Altså, ærlig talt. Forventer man seriøst at det skal ligge en ferdig TP-kabel på alle plasser? Skal ikke like gjerne kjøpe inn 2000 PC-er i samme slengen da?

 

Det er mange dataarrangementer som legger ut TP, og ferdigutlagt TP har mange fordeler, og er sikkert vel og bra. Men ut over å være en ren økonomisk utgift vil det her kreve at man under opprigging ruller ut, plugger i switch og legger ut over 2000 TP'er? Har du noen som vil gjøre den jobben?

 

Jeg har aldri hørt om "LAN av et slikt kaliber" som har lagt ut TP til alle. Warpzone har 400 plasser ellerno, her er det 2000. Det er en viss forskjell.

 

Ser ingen problemer i at hver deltager tar med 1 stk 10 meter TP. EN! Det er alt som kreves fra deg.

Endret av Iguil
Lenke til kommentar

Jada jada jada, du trenger ikke å flame for noe jeg mener.

Skal du ha lan med store sponsorer og et slikt stort crew så mener jeg at det burde vært mulig og lagt kabler for deltagerne men dette er min mening.

 

Jeg gir egentlig blanke faen i hva TeX gjør.

For meg virker hele oppsettet dårlig og folket virker missfornøyd.

Men jeg skal ikke ha noe pryl for å si hva jeg mener. Det er et fritt land og hvis du har noe imot det jeg mener så kan du komme på døra mi og forklare hvorfor.

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk user posted image-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og user posted image dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

teX kunne sikkert fått til å legge ut TP-kabler til alle, men disse ville neppe blitt liggende igjen etter lanet. Unødvendig utgift for arrangøren. De fleste (?) lan opererer med at man må ha med strømforgrener og nettverkskabel selv, ser ikke akkurat på det som noe problem.

 

EDIT: omformulerte første setning, litt uklar

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...