Gå til innhold

komme meg inn i Nordmar uten å bli jeger?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kom til Fering og fant ut at jeg må bli en hunter for å komme meg inn i Nordmar, og da snakket jeg med jegeren Wilson og fikk en quest:

'Jeg skulle selge et shadowbeastskin til en orc for 500 gull, men han ga bare 400 men jeg sa tl wilson at han ga 500'' Så ble questen avsluttet (canceled)

og nå kan jeg IKKE bli jeger, er det en annen vei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, hvis du drar til Silden. Der er det en slave som heter Lars, og han kan vise deg veien. Husker ikke om du må gjøre noen quests for ham, men tror ikke det. Du vil være på ganske høy level før du drar til Nordmar, greit med 25+, og du vil ha med deg MAAAANGE healing potions.

9632903[/snapback]

 

Takk, er forløpig på lvl 14 så jeg tror jeg venter litt

Lenke til kommentar
da er det greit å dra rundt omkring i byene i myrtana og gjøre quests. Du kan prøve å drepe dragene ved Cape Dun! Da vil jeg anbefale deg å bruke bue eller spells, fordi de kommer til å one-shot'e deg ;)

9632946[/snapback]

 

Er det drager ved Cape Dun?

 

Hvis jeg tar over en by, f.eks cape Dun vil det påvirke mitt rykte i andre Orc byer?

Lenke til kommentar

de er gjemt inni en hule litt utenfor, vis jeg ikke husker feil by nå:p

 

det vil på lang sikt påvirke ditt rykte, vis du tar over 3 byer så får du orkene i ALLE byene etter deg, men du får heller ikke så mye reputation hos orkene som du gjør ellers (vis du ikke gjør alle orke-oppdragene først da)

Lenke til kommentar
de er gjemt inni en hule litt utenfor, vis jeg ikke husker feil by nå:p

 

det vil på lang sikt påvirke ditt rykte, vis du tar over 3 byer så får du orkene i ALLE byene etter deg, men du får heller ikke så mye reputation hos orkene som du gjør ellers (vis du ikke gjør alle orke-oppdragene først da)

 

 

Det eneste jeg har sett til noen form for drage er en liten mini en som er rett rundt faring, min visst vi snakker gothic 2 drage størrelse så tror jeg ikke det er lenge før jeg børster støvet av gothic 3 igjen

Lenke til kommentar
fant et par drager i en annen hule også, fulgte en strand langt, helt bort til enden av stranden omtrent...... helt innerst i hulen....var et rent h****** å komme seg helt inn i hulen til dragene, bare for å se 2 flameballs sende meg til himmelen, utrolig surt....

 

er dette på stranden UNDER Cape dun?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...