sexmonster Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som vet hvordan man kan få `X-com:Terror from the deep` til å funke godt i Windows XP?
sexmonster Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Prøv DOSBox 9631671[/snapback] Har aldri fått DOSBox til å funke, men nå er jo ikke jeg noen ekspert. Men det gjør dessuten ikke mitt søskenbarn heller, som jeg tør påstå ER en ekspert. Men har ikke han her nå til å fortelle meg hvordan jeg skal få Terror... til å funke og han ville dessuten antakelig bare sagt dos emulator han åsså.... Så,er det noen vei utenom Dos emulator,en patch eller noe?? Evt. en grundig beskrivelse på hvordan jeg skal bruke Dosbox...?
Anthropod Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Forskjellige programmer DOSBox Tutorial Edit: Hvis du kjøper "x-com: terror of the deep" via steam (koster 5 dollar = 25kr), så funker spillet uansett om du kjører winXP eller vista. Det er kanskje faktisk verdt det hvis du ikke har snøring på dosbox, og kommer til å bruke lang tid på å få det til å funke. Bare tenker på hvis du har en jobb, så tjener du i hvertfall et sted (sånn ca) mellom 90-190kr timen. Hvis du tror du kommer til å bruke lengere enn en time på å fikse dosbox, vil du ha tjent på å kjøpe spillet. Endret 4. oktober 2007 av Anthropod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå