Gå til innhold

39 mage twink, trenger gear hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Tenkte jeg skulle lage meg en 39 mage twink og trenger hjelp til gear valg, skal være frost spec for de som lurte.

Våpen regner jeg med dere sier staff of jordan, men lurer på om det kanskje finnes et bedre alternativ i hypnotic blade og en off-hand eller er jordan best?

Og har dere tips til resten av gearet? Gjerne en armory link, har tailoring og alchemy som proffessions...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann. Tenkte jeg skulle lage meg en 39 mage twink og trenger hjelp til gear valg, skal være frost spec for de som lurte.

Våpen regner jeg med dere sier staff of jordan, men lurer på om det kanskje finnes et bedre alternativ i hypnotic blade og en off-hand eller er jordan best?

Og har dere tips til resten av gearet? Gjerne en armory link, har tailoring og alchemy som proffessions...

9630841[/snapback]

Staff of jordan med 40 spell dmg. Hypnotic blade er vell lvl 33 elns ? Så den kan du ikke sette 40 spell dmg på :(. Så jeg tror Staff of jordan er det beste våpne for twinking i 39.. Resten har jeg ikke peiling på.

Skrevet

Sjekk ut min 39 lock om du vill.

Borknagine

Den mangler en del enchants, som 40 spelldamage på Staff of Jordan istedet for 30, men det blir vel senere. Ellers passer vell det meste til en mage, unntat buksene. Vet ikke om det er det beste av det beste.. jeg er ihvertfall fornøyd.

Ellers anbefaler jeg at du skaffer deg 245 engineering og lager: Green Lens of Frozen Wrath

+36 frost damage og tilsammen 200 health (med enchant) på ett item er ikke så værst akkurat.. Da må du jo eventuelt fjerne enten tailoring eller alchemy. Smak og behag;)

Lykke til :)

Skrevet (endret)

har to chars som skal ha 375 engineering så tror jeg går for den SM headen... Men hypnotic blade har itemlvl over 35 så burde vel funke? Men vet ikke om det finnes et bedre alternativ med den og en off-hand da... Tenkte jeg skulle se litt rundt...

Edit: Takk for den lista.

Endret av Kuldesjokk
Skrevet
Illusionary Rod har item level 39, men required level 34 - den går ikke an å ha 40 spell damage på.

9640937[/snapback]

rart, har sett noen eksempler hvor dette går, men men, blir nok staff of jordan bare noen legger den til salg snart ;)

Skrevet
Illusionary Rod har item level 39, men required level 34 - den går ikke an å ha 40 spell damage på.

9640937[/snapback]

rart, har sett noen eksempler hvor dette går, men men, blir nok staff of jordan bare noen legger den til salg snart ;)

9641205[/snapback]

Ikke så lett å finne den til tider. ^^

Skrevet
Sjekk ut min 39 lock om du vill.

Borknagine

Den mangler en del enchants, som 40 spelldamage på Staff of Jordan istedet for 30, men det blir vel senere. Ellers passer vell det meste til en mage, unntat buksene. Vet ikke om det er det beste av det beste.. jeg er ihvertfall fornøyd.

Ellers anbefaler jeg at du skaffer deg 245 engineering og lager: Green Lens of Frozen Wrath

+36 frost damage og tilsammen 200 health (med enchant) på ett item er ikke så værst akkurat.. Da må du jo eventuelt fjerne enten tailoring eller alchemy. Smak og behag;)

Lykke til :)

9635604[/snapback]

Dæven, du er jo fra Grim Batol jo. Og kompisen min sin twink er i guilden. :)

Skrevet (endret)

Skal du twinke er det staff of jordan som gjelder..26 spelldmg + enchant + lesser wizard oil = 82 spelldmg på en lvl 35 staff..ganske brukbart :)

Angående head så hvis du vil twinke skikkelig så er det Greens Lens of Fiery / Frozen wrath som gjelder. Imo er spelldmg stat #1 for mage twinks. Sats på rundt 270-280 frostdmg unbuffed, hvis du klarer deg med lite sta/int kan du nok ha 320-330 frostdmg unbuffed, men det går nok ut over stamina og intellect.

Red Mageweave Pants med Runic Spellthread (35 spelldmg, 20sta) er nok de beste legs du får. Du kommer nok til å ende opp med et par greens, siden instancedropsene veldig ofte bare har Int / Sta / Spi, noe som suger for en caster twink.

Beste wanden får du fra dette magequestet, tar litt tid men vel verdt det :)

Mage's Wand

Og btw, prøv fire før du bestemmmer deg for frost. Som 39 twink vil du ha stor surviability uansett spec pga mye stamina, spesielt blazing speed er gøy (genialt som FC i WSG). Har spillt en del mage, alltid spillt frost, men falt helt for fire når det gjaldt twinken. Oneshotte med pyrocrits på 1700 med dmg buffen er ganske ok. Talent som gir 70% sjanse til å ikke bli interruptet ved dmg er også bra til pvp. Ignite, 41 yard range++ imp fireblast (25 yard range, 6,5 sek cooldown i stedet for 8). Har jo fortsatt FN, CoC, Rank 1 frostbolt for slowing osv.

EDIT: Laget jo en post om dette når jeg skulle lage twink..står kanskje noe der du kan se på :)Clicky

EDIT2: 39 Mage twink er genialt, fordi gearet er veldig lett å skaffe. Du klarer deg helt uten instancedrops, noe som gjør at det er bare et par world drops som er stress å skaffe + engi headen. Fikk en "of Fiery Wrath" etter 7 stk, gjorde tabben og equippe den før jeg hadde puttet +100 hp på =\. Har laget 20 stk etter det, fortsatt ikke fått en ny av fiery wrath =P. Regn med 1000-1500G alt i alt :ph34r:

Endret av futtbucker
Skrevet
Skal du twinke er det staff of jordan som gjelder..26 spelldmg + enchant + lesser wizard oil = 82 spelldmg på en lvl 35 staff..ganske brukbart  :)

Blir 77 på comboen fra sm også da =D og den er helt gratis. Så vil man twinke litt billig er jo det et godt alernativ...

Twinken min kom veldig bilig fra det. Staff of jordan droppa fra en skorpion i tanaris =D (lock BTW)

Skrevet
*snip*

9644431[/snapback]

Takk for alle tipsene, men problemet er at jeg orker ikke 3 engineers :p Tester uten den headen først, merker jeg at det suger totalt så fikser jeg meg engineering :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...