Sapientia Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Mine mål: - Legge meg tidligere på kvelden når det er skole og/eller jobb dagen etter. - Begynne med leksene tidligere på dagen. - Gjøre alle lekser til riktig tid. - Øve til prøver. - Bli smartere. - Spise sunnere. - Huske hva jeg faktisk har gjort etter hver eneste fest jeg er på. -.- Hmm... Ja. Det var noen ihvertfall, og omtrent alle er skolerelaterte. Så får vi se om jeg greier å oppfylle målene mine, da.
DNA Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Fullføre følgende titler på N64 før vinteren: Banjo Kazooie Banjo Tooie Donkey Kong Goldeneye Perfect Dark Zelda OOT Zelda MM 9632798[/snapback] Det der er jo en helt fantastisk samlig av noen av de beste spillene lagd av Nintendo Mange timer med moro det der. . . Mine mål: Komme inn i Warhammer Online Beta
aspic Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Altså.. Når måla blir så generaliserte dvs. "Eg skal begynne å trene, gjere lekser osv" så er det bortimot umogleg å fullføre dei. Start heller med meir direkte mål, eksempel: - I morgon skal eg jogge i 20 minuttar. - På laurdag skal eg ikkje drikke så mykje at eg ikkje hugsar noko. - På onsdag skal eg gjere frå. xx til xx nummer i matten. Sett f.eks. eit nytt mål til dagen mens du skal fullføre alle måla du har satt tideligare i løpet av den fristen du sjølv har satt..
superninja Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Altså.. Når måla blir så generaliserte dvs. "Eg skal begynne å trene, gjere lekser osv" så er det bortimot umogleg å fullføre dei. Start heller med meir direkte mål, eksempel: - I morgon skal eg jogge i 20 minuttar. - På laurdag skal eg ikkje drikke så mykje at eg ikkje hugsar noko. - På onsdag skal eg gjere frå. xx til xx nummer i matten. Sett f.eks. eit nytt mål til dagen mens du skal fullføre alle måla du har satt tideligare i løpet av den fristen du sjølv har satt.. 9638644[/snapback] God ide, smart. Så langt har eg klart alle mine mål, men har jo ferie også no.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Være borte fra datamaskinen minst 20 min hver dag. I våken tilstand Endret 6. oktober 2007 av Slettet-aNZFa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå