Gå til innhold

The Experience: detaljert fredags program


Metaby

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og noen venner hadde tenkt og stikke in på fredag for og sjekke ut Age of conan og det som skjer den dagen. Jeg så på siden og så at det hadde kommet et program. men jeg skjønte det ikke helt..

 

Vis noen kunne gi meg et litt mer detaljert program hadde det vært tøft.. vi hadde tenkt og få med oss age of conan og det wrestling showet og alt som skjer på fredag:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn du ville ha?

 

 

12:00 Messeåpning

Masse aktiviteter, konkurranser, demonstrasjoner og messetilbud fra utstillere i messedelen.

-Compo

-Sceneshow med Age Of Conan fra Funcom

-Meet the Makers: Crytek presenterer Crysis

Umiddelbart etter presentasjonen er det Q&A og signering av effekter på stand.

19:30 NM i overklokking presentert av Komplett.no, kvalifikasjon. Prekvalifiserte overklokkere begynner kampen med å tyne utlevert hardware til aller ytterste grense av ytelse.

-POWERSHOW presentert av Proteinfabrikken.no

Møt verdens sterkeste mann, Sven Karlsen, og flere av strongman eliten når de utfordrer hverandre i diverse øvelser som får supermann til å virke overflødig!

Narvæ Læret har 4 Guiness rekorder i knusing av murstein med bare nevene, Sigbjørn Sønderland utfordrer 50 publikum i håndbak. Thomas TNT Hals demonstrerer RÅ styrke og demonstrerer hva man kan få ut kroppen med riktig trening og kosthold.

21:30 NM i overklokking presentert av Komplett.no, finale

Konkurransen skal avgjøres og vinnere skal kåres!

-TID FOR DENG! Wrestlingshow fra Wrestling.no

Norsk husholdningsvold på sitt beste når eliten i norsk og internasjonalt wrestlingmiljø gyver løs på hverandre i 5 kamper. Forvent høy stemning, måpende publikum og ekstreme øyeblikk når de intense wrestlerne benytter varierte teknikker mot hverandre for å oppnå seier.

-7ryms nøtter!

7rym tester 10 deltakere fra publikum i en utspekulert kunnskapskonkurranse hvor kun -en- sitter igjen med premien!

00:30 Messeområdet lukkes for dagen.

03:00 Compo

Lenke til kommentar

Fisker skriver noe annet enn det jeg leser...

 

12:00 Messeåpning

Masse aktiviteter, konkurranser, demonstrasjoner og messetilbud fra utstillere i messedelen.

-Compo

18:00 NM i overklokking presentert av Komplett.no, kvalifikasjon. Prekvalifiserte overklokkere begynner kampen med å tyne utlevert hardware til aller ytterste grense av ytelse.

-Sceneshow med Age Of Conan fra Funcom

-7ryms nøtter

-POWERSHOW presentert av Proteinfabrikken.no

Møt verdens sterkeste mann, Sven Karlsen, og flere av strongman eliten når de utfordrer hverandre i diverse øvelser som får supermann til å virke overflødig!

Narvæ Læret har 4 Guiness rekorder i knusing av murstein med bare nevene, Sigbjørn Sønderland utfordrer 50 publikum i håndbak. Thomas TNT Hals demonstrerer RÅ styrke og demonstrerer hva man kan få ut kroppen med riktig trening og kosthold.

19:30 NM i overklokking presentert av Komplett.no, finale

Konkurransen skal avgjøres og vinnere skal kåres!

-Meet the Makers: Crytek presenterer Crysis

Umiddelbart etter presentasjonen er det Q&A og signering av effekter på stand.

-TID FOR DENG! Wrestlingshow fra Wrestling.no

Norsk husholdningsvold på sitt beste når eliten i norsk og internasjonalt wrestlingmiljø gyver løs på hverandre i 5 kamper. Forvent høy stemning, måpende publikum og ekstreme øyeblikk når de intense wrestlerne benytter varierte teknikker mot hverandre for å oppnå seier.

-7ryms nøtter!

7rym tester 10 deltakere fra publikum i en utspekulert kunnskapskonkurranse hvor kun -en- sitter igjen med premien!

00:30 Messeområdet lukkes for dagen.

03:00 Compo

:)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...