gnrlover Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Noen som er horde der, å vet hvem NecroBugg er ? ? ? eller kan finne det ut Endret 3. oktober 2007 av gnrlover
random_wannabe Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tol&n=Necrobugg Dårlig gear, ukjent guild som neppe gjør mer enn Gruul. Maks. Selve spilleren har jeg aldri hørt om, eller sett ingame for den saks skyld.
Schjellin Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Tror jeg har sett denne orcen en gang. Men jeg kjenner han ikke elns.
gnrlover Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 Grim batol* Nei for han ganka meg sånn ca 6-7 ganger før serveren la seg ned, alle gangene hadde jeg under 30% hp :@..så nå vill jeg finne han å ta han
Schjellin Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Grim batol* Nei for han ganka meg sånn ca 6-7 ganger før serveren la seg ned, alle gangene hadde jeg under 30% hp :@..så nå vill jeg finne han å ta han 9626278[/snapback] Jasså, hvem er du på Grim Batol da? :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå