Gå til innhold

HJELP! Oppgradere til ultimate. Stopper opp!


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg prøver å oppgradere Vista fra Premium til Ultimate. Har betalt $209 for dette på nettet. Må ha det, ikke spør hvorfor.. Har forsøkt 3 ganger nå, men hver gang stopper den opp under oppgraderingen på nøyaktig samme sted hver gang, nemlig når det står "gathering files 64%" Så langt kommer den hver gang. Hva kan være galt? Kontaktet microsoft i dag, dem viste ikke helt, trodde det kunne være noe galt med vista-platen jeg bruker under oppgraderingen. :hmm:

 

Min hardware er forøvrig: Q6600, 2 GB ram, GTS 8800 640mb, Gigabyte hovedkort.

 

hjelp mottas med takk!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvd å ta hintet i det microsoft sa? platen kan være skadet.

spør om ny der du kjøpte den

9621187[/snapback]

jo kjøpte den på netshop for 2 måneder siden ca.. så skal kjøre til dem i morgen og høre hva dem tror om dette. Platen ser helt fin ut, uten noen riper i den eller noe slikt. Er det kun dette dere tror det kan være??

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Hei

Jeg prøver å oppgradere Vista fra Premium til Ultimate. Har betalt $209 for dette på nettet. Må ha det, ikke spør hvorfor.. Har forsøkt 3 ganger nå, men hver gang stopper den opp under oppgraderingen på nøyaktig samme sted hver gang, nemlig når det står "gathering files 64%" Så langt kommer den hver gang. Hva kan være galt? Kontaktet microsoft i dag, dem viste ikke helt, trodde det kunne være noe galt med vista-platen jeg bruker under oppgraderingen. :hmm:

 

Min hardware er forøvrig: Q6600, 2 GB ram, GTS 8800 640mb, Gigabyte hovedkort.

 

hjelp mottas med takk!! :)

 

hadde tilsvarende problem med en eldre cd rom brenner under installasjonen av vista og deretter i oppgraderingsprosessen

byttet til en sprell ny sata samsung 203N og det gikk som en vind

mvh

Lenke til kommentar
Hei

Jeg prøver å oppgradere Vista fra Premium til Ultimate. Har betalt $209 for dette på nettet. Må ha det, ikke spør hvorfor.. Har forsøkt 3 ganger nå, men hver gang stopper den opp under oppgraderingen på nøyaktig samme sted hver gang, nemlig når det står "gathering files 64%" Så langt kommer den hver gang. Hva kan være galt? Kontaktet microsoft i dag, dem viste ikke helt, trodde det kunne være noe galt med vista-platen jeg bruker under oppgraderingen. :hmm:

 

Min hardware er forøvrig: Q6600, 2 GB ram, GTS 8800 640mb, Gigabyte hovedkort.

 

hjelp mottas med takk!! :)

 

hadde tilsvarende problem med en eldre cd rom brenner under installasjonen av vista og deretter i oppgraderingsprosessen

byttet til en sprell ny sata samsung 203N og det gikk som en vind

mvh

 

takk for svar.. men jeg ga opp hele skiten og installerte xp igjen!! Vista funker fint til all surfing på nettet og spille spill og office-pakken, men krangler med en gang et litt ukjent program skal kjøres. I mitt tilfelle tegneprogrammet arcicad. :hmm:

 

har forresten helt ny kraftig pc med ny cd-rom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...