Anders Moen Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hei Har lasta ned noen fly fra flightsim.no nå, men jeg får ikke lagt de til. I manualen står det at man skal redigere en bestemg cfg-fil (ettersom hvilket fly det er) og legge til noe kode av noe slag. Når jeg da prøver å lagre den fila igjen, så får jeg bare beskjed om at den er skrivebeskyttet. Hvis jeg høyreklikker og tar bort skrivebeskyttelsen så kommer den bare tilbake.. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det her? Er forresten Windows Vista Home Premium om det har noe å si... Endret 4. oktober 2007 av Anders-Moen
Anders Moen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Ingen som vet det? Det var kanskje litt feil kategori, siden det egentlig handler om vista selv eller?
Gjest member-97590 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Du har nok ikkje lasta ned noken fly. Flightsim.no har ikkje noken heile fly til nedlastning, ta deg en titt til, så ser du at det står at det bare er texturer. Heile fly er lett å legge til, då bare ta du ei mappa og legger inn i Aircraft mappa på FSX. Så tror nok bare du har lastet ned noen texturer. Dei veit eg ikkje korelis vi legger til.
-sparks- Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) har du prøvd å skru av UAC(user account controll)? EDIT: nevermind Endret 4. oktober 2007 av -sparks-
Anders Moen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Å ja...vet du hvor det finnes fly jeg kan laste ned gratis til FSX da?
Smooth Ceiling Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Du kan ihvertfall laste ned noen fra Flightsim.no. Utover det, er det et utall andre websites på nettet hvor du kan laste ned slikt gratis (lovlig). Til syvende og sist er payware add-onene de beste uansett, men det er nok beste å vente med det til du får en eller et par favorittfly Edit: DUH sorry .. jeg pleier å lese alle meldingene før jeg svarer. Skylder på stress .. Endret 4. oktober 2007 av Sundiver
Anders Moen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Som det ble sagt litt ovenfor, så var visst det bare texturer...(på flightsim.no mener jeg)
Gjest member-97590 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Å ja...vet du hvor det finnes fly jeg kan laste ned gratis til FSX da? 9635759[/snapback] Clicketyclick Bare 30kb/s med mindre du betaler.
Anders Moen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Problemet med den siden, er at linkene funker ikke. Ok, de funker helt greit til siste link i pop-upen boksen - der stopper det opp. Den klarer ikke gå inn til ftp://resten-av-url-en
Gjest member-97590 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Problemet med den siden, er at linkene funker ikke. Ok, de funker helt greit til siste link i pop-upen boksen - der stopper det opp. Den klarer ikke gå inn til ftp://resten-av-url-en 9636313[/snapback] Merker det eg og, men du må bare vente, kommer alltid, til slutt.
Anders Moen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Vel, nei..har vel vært på den siden 5-6 ganger og prøvd opp til 10 ganger hver gang - aldri har det funka
Gjest member-97590 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Vel, nei..har vel vært på den siden 5-6 ganger og prøvd opp til 10 ganger hver gang - aldri har det funka 9636379[/snapback] Internettleser du bruker? Inbiller meg at det kan ha noke betydning. Bruker selv Mozilla.
metallica753 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 sjekk ut www.simviation.com - Der er det masse bra fly, og det enkelt og gratis. Omtrent alle fly inneholder README, og der står det ofte detaljert hvordan du innstallerer dem.
Anders Moen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Bruker Opera...men jeg skal prøve med Fx nå Skjønner ikke hvordan hvilken nettleser jeg bruker skal ha noe å si om det der, men.. Metallica753, det var den sida vi prata om nå (som de linkene ikke funker på)..men prøver igjen i gjennom natta om jeg må Edit: Prøvde i Fx nå, og det funka på første forsøk...det var nesten skummelt Edit 2: Det som ikke hjalp med det, var at den bare står og laster ned...med ukjent filstørrerelse Endret 4. oktober 2007 av Anders-Moen
Anders Moen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 (Sorry for dobbelposting) Nå fikk jeg det til!! La til det røde flyet under "Civil jets" eller noe sånt på den sida, den kom iallfall opp i lista av fly Så nå blir det nok noen installasjoner av fly regner jeg med, og evt. noen helikoptre siden det bare var 2 stk med
GetLow Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) [fltsim.x]<-----------------------neste nummer i rekken title=Saab 340B sim=saab340 model= panel= sound= texture=se-ljt<-------------------hvem mappe texturene ligger i kb_checklists= kb_reference= atc_id_color=0x00ffffff atc_id=se-ljt ui_manufacturer=Saab ui_type=340B ui_variation=Vildanden description=The elegant King Air is a high-performance, pressurized-cabin, twin-engine turboprop airplane. Most often employed as a corporate transport, it usually seats from 9 to 11 (although it's certificated for up to 17 people). Many a young pilot has stepped up from more lowly positions to corporate flying in the right seat of a King Air. Piloting the beautiful Beech is a logical transition into the more complex world of turbine engines and larger aircraft. See the Aircraft Information section of Help for tips on flying this aircraft. Vildanden was started by a group in Grenland in 2005. now it fly from Skien to Stavanger, Bergen, Molde and Stockholm. atc_heavy=0 atc_airline=Vildanden atc_flight_number=1123 atc_id_font=Verdana,-11,1,600,0 visual_damage=0 atc_parking_types=GATE dette gjelder kun texturer. fyll inn med nummer der det står x hele fly er det bare å legge in fra zippen Endret 25. november 2007 av GetLow
teodor1234 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 her har du en side du kan laste ned veldig mange fly gratis http://www.simviation.com/downloads.html
Anders Moen Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Vet det teodor1234...der jeg har lasta dem ned -------------- Vitsen med å bumpe tråden egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå