Gå til innhold

Prison Break Quiz (Kan innholde spoilers)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er egentlig ganske sikker, så tar ny!

Hva skjedde med alle fangene (Slutten av sesong 2)

Copy + Paste

Lincoln:

Scofield:

T-Bag:

Sucre:

Franklin:

Haywire:

Tweener:

Abruzzi:

Skrevet

Lincoln: Slapp unna

Scofield: Ble arrestert og lagt inn på SONA.

T-Bag: Samme

Sucre: Lette etter dama si

Franklin: Død

Haywire: Død

Tweener: død

Abruzzi:Død

Skrevet

Ok, husker ikke hvem det var jeg. Var det ikke han som rømte fra fengslet med de andre, fant et hus med en gammel blind dame i og dro for å finne Nederland?

Skrevet

Aha. Da tror jeg jeg vet hvem Franklin er, aka C-Note. Han inngikk en avtale med FBI og fikk nytt identitet og flyttet vekk sammen med familien sin. Tror ikke vi får se mer av dem i Sesong 3.

Skrevet (endret)

Du kunne egentlig bare kjørt på med ny spørsmål da jeg brøt 3 timers regelen. (Jobbet overtid og spilte fotballkamp etterpå) Men pytt, Sara er riktig. Nå kan du kjøre på.

Endret av myst84
Skrevet (endret)

Pope hadde tilgang til boksen der klippet av samtalen mellom presidenten og Steadman var. Derfor hjalp ham Michael, Sara og Linc med å få tak i det.

Edit: Er ganske sikker på at svaret er riktig så jeg fortsetter.

Hvem er Oscar Shales og hva skjedde med ham?

Endret av Alfen92
Skrevet

Stemmer.

Oscar Shales var en som Alex Mahone jaktet på før. Mahone kom til å drepe han, og visste ikke hva han skulle gjøre med han så han puttet han i hagen. Det er er grunnen til at Mahone er helt gal og må bruke tabletter.

Hvem er Niki og hva skjedde meg henne?

Skrevet

Er det NIKA du mener? altså Michaels "kone"?

Hun ble jo brukt til å lure Bellick midt i sesong 2 . Etterpå fikk hun plutselig et infall og truet MIchael og Lincoln med en pistol som ikke var ladd. Michael og Lincoln reiste da bare videre og etterlot henne.

Går ut ifra at dette stemmer, så her kommer et lett spørsmål for å få liv i tråden igjen:

Hvem var det som ikke klarte å fullføre rømmningsforsøket fra Fox river?

Skrevet

Åhhhh hva var det han het igjen? Hmmmm.. Den feite fyren som var sist i køen, han ble så tung for ledningen at den røk i koplingsboksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...