eminem1 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hei Jeg leter etter et program der du kan lage en liten film av model leire Du tar et og et bilde med web camere og flytter model leiren bitte litt for hver gang Vil ha et som er lett å bruke Håper noen skjønte hva jeg mente
BlueEAGLE Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hvis du bruker windows XP eller senere så har du et program som heter movie maker som gjør akkurat det du ønsker. Dokumenasjonen er grei og grensesnittet er ikke så allverdens vanskelig. Det største problemet jeg hadde var at det var vanskelig å justere hvor lenge alle bildene skulle vises i filmen. Håper det hjelper.
eminem1 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Har det, men jeg tenker på et program som er lagd for å gjøre det Er vel ganske vansklig å gjøre det i MM? Som du sier så er det vansklig å justere hvor lenge bildene skal vises EDIT:Hvordan justerer jeg det?Hvor lenge må det være da? det kan ikke være lenge siden det skal bli en liten film Endret 1. oktober 2007 av eminem1
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Et lite tips: Det du ønsker å gjøre heter "stop motion", så nå har du hvertfall et bedre søkeord.
Søppelsveitt Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Adobe premiere pro hvis du har muligheten.
BlueEAGLE Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Har det, men jeg tenker på et program som er lagd for å gjøre det 9615844[/snapback] Windows movie maker er godt utstyrt for å lage stop-motion filmer. Det skal være mulig å merke alle rammene og velge tiden. Det er lenge siden jeg drev på med windows ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå