Kimelimm Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Husker daj eg var liten (6-9 år siden kanskje) så var det spill som Ski or Die, et formulen spill, Testdrive 1, SKI, skate or die, etc, er det noen som kunne funnet en liste med slike man kan laste ned nå? Frista veldig ! Takker for svar, Kim!
Kakebakelate Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Eneste spillet jeg kommer på er Red Alert, men hvor du kan laste det ned vet jeg ikke.
Kimelimm Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Det er vel ikke freeware enda? Bare multiplayer versionen, men takk for svar !
Nielsen75 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Ellers har Home of the Underdogs en ganske god oversikt over hvilke spill som ble gitt ut når, og hvor man evt. kan få tak i dem på den ene eller den andre måten. http://www.the-underdogs.info/
Skagen Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Eneste spillet jeg kommer på er Red Alert, men hvor du kan laste det ned vet jeg ikke. 9612938[/snapback] Red Alert er ikke freeware nei. Men det første Command & Conquer-spillet er jo freeware nå. Ellers er det jo bare å søke etter abondonware på google, men ikke alle spill som ligger på slike sider er offisielt frigitt (og er strengt tatt ulovlig) men er så gamle at de gjøres tilgjengelige likevel uten at jeg har hørt om noen juridiske aksjoner mot slike sider. Det er vel begrenset hvor mange som i 2007 kjøper spill fra 1988 og hvor stort marked det er for dette, og hvor mye utvikleren (forutsatt de fortsatt eksisterer) ville tjent på slike aksjoner for å vedlikeholde et evt. salg. Endret 1. oktober 2007 av skag1
Kimelimm Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 NICE PRICE Er det noen som kan anbefale noen ?!
dapre Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Aner ikke hva du spør om, men kanskje denne linken kan hjelpe ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+gratis+++spill
Kimelimm Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 OM du kan anbefale noen gamle spill som var til W95/98 ;P
slash Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) sjekk abandonia.com og the-underdogs.info Endret 4. oktober 2007 av slash
Skagen Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Trykker du her kommer du til en side hvor du kan lete etter spill sortert etter bl.a årstall og sjanger, så her er det bare å let igjennom årene 1994-1999 og se i de sjangerne du liker best
Garanti Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ski Or Die er vel et DOS-spill? Dersom det er slike spill du er ute etter, vil jeg på det varmeste anbefale Dosspirit. Av Windows 95/98-spill vil jeg anbefale Midtown Madness 1/2
cozmos Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 de eldste gta spillene er jo blitt gratis. finner dem på rockstar sine hjemmesider såvidt jeg husker
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Spørs om jeg får pisk for å svare på en gammel tråd, men here goes Ski Or Die er vel et DOS-spill? Stemmer veldig bra det, du finner det eksempelvis her de eldste gta spillene er jo blitt gratis. finner dem på rockstar sine hjemmesider såvidt jeg husker Jepp, her finner du GTA 1 og 2. Omtale av gode gamle GTA 1 kan lese for eksempel her Håper det hjalp noen. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå