Gå til innhold

Erfaringer med Bose Companion 3 II?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har dessverre ikke erfaring med det settet du ser på. Men eier selv Bose Companion 5 settet. Og så langt har det vert en himmelsk opplevelse. Er ingen lyd enthusiast men har vert borti litt av hvert når det gjelder multimedia høyttaler sett. Skal inrømme at jeg er besatt og betatt av lyd :)

 

Og det første hifi multimedia settet som jeg kjøpte var Klipsch promedia 5.1. Sikkert beste høyttaler settet jeg har investert i. Og Bose comapnion 5 må være nr 2. Lyden er i sin egen klasse og kan ikke måles med andre høyttaler sett.

 

N.B Bose companion 5 i forhold til 3 bruker USB tilkobling og derfor dekoder all lyd fra interne forsterkeren in suben. Man trenger med andre ord ikke lydkort i maskinen.

 

Jeg kan anbefalle dette settet på det sterkeste. :)

Endret av niket
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Hei

 

Har dessverre ikke erfaring med det settet du ser på. Men eier selv Bose Companion 5 settet. Og så langt har det vert en himmelsk opplevelse. Er ingen lyd enthusiast men har vert borti litt av hvert når det gjelder multimedia høyttaler sett. Skal inrømme at jeg er besatt og betatt av lyd :)

 

Og det første hifi multimedia settet som jeg kjøpte var Klipsch promedia 5.1. Sikkert beste høyttaler settet jeg har investert i. Og Bose comapnion 5 må være nr 2. Lyden er i sin egen klasse og kan ikke måles med andre høyttaler sett.

 

N.B Bose companion 5 i forhold til 3 bruker USB tilkobling og derfor dekoder all lyd fra interne forsterkeren in suben. Man trenger med andre ord ikke lydkort i maskinen.

 

Jeg kan anbefalle dette settet på det sterkeste. :)

 

Har selv Bose headsett og elsker det. Bose er kvalitet for pengene. tenker selv på å kjøpe meg et bose høyttaler sett til PC-en no. men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal kjøpe boe companion 3 II eller 5. for en med et ok lydkort vil jeg høer noe forskjell på disse 2?

 

bruker det lydkortet som følger med denne boksen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340367 (velger å tro/håpe at det er ok)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...