Gå til innhold

oppgradere PC, HK,CPU(bestilt)


Anbefalte innlegg

Hallo

 

hadde planer å oppdatere systemet mitt for en stund til bake men det ble

ingenting va.. på grunn av litt for lite penger.

 

)

 

har en Hyper-R 580w å slik jeg har klart å lest meg fram til etter mye leting er at den skal i utgangspunktet holde til det nye oppsettet.

 

det jeg har bestilt er:

 

Hk: eVGA nForce 680i SLI

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600

Ram: KINGSTON Valueram 2GB DDR2-800 PC2-6400

 

 

Edit:oppdatert posten med hva jeg har bestilt.

 

ble bestilt hos amentio.

 

takk for alle komentrene, las meg på forumet fram til at det Hk å dei Ram skulle vere bra til q6600 å klokking.

Endret av acerview
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gode deler du har satt opp der ja :)

 

Ram da?

9607823[/snapback]

 

der trur jeg går for noe slikt som

 

kjøper nok desse ram brikken GEIL 2GB (2x1GB) DDR2 PC6400 800MHz Ultra 4-4-4-12 Metallic-Orange Aluminum Retail. men dei kjøper jeg uansett i norge på grunn av høge frakt kostnada i forhold til prisen på ramma, med andre ord dei er billigere å bestille i Norge

 

kommer ikkje til å kjøre vista heilt enda så meir ram er vell ikkje vitsen enda?

Lenke til kommentar
Ser helt fett ut det oppsettet der  :dribble:  go for it  :thumbup:  sitter med nesten nøyaktig samma system som du har tenkt, og jeg kan garantere at du blir stooooor førnøyd  :dribble:

9608661[/snapback]

 

ok godt å høre men da venter jeg til jeg får svar fra butikken angåande "gift" merkingen å så blir det å bestile! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser helt fett ut det oppsettet der  :dribble:  go for it  :thumbup:  sitter med nesten nøyaktig samma system som du har tenkt, og jeg kan garantere at du blir stooooor førnøyd  :dribble:

9608661[/snapback]

 

ok godt å høre men da venter jeg til jeg får svar fra butikken angåande "gift" merkingen å så blir det å bestile! :thumbup:

9609114[/snapback]

 

ok etter å ha lest litt rundt har jeg forandret litt på oppsettet å er klar til å bestille

vill berre ha en siste gokjenning!

delene er:

INTEL BOX CORE 2 QUAD Q6600

eVGA nForce 680i SLI, Version-A1

KINGSTON Valueram 2GB DDR2-800 PC2-6400 Low-Latency CL4 HyperX KIT (2x1GB)

 

skjermkort aventer jeg litt med.

grunnen til forandringen er at jeg har lust å prøve på litt klokking etter hvert

 

har også bestilt denne pcu fra mpx:OCZ 600W StealthXStream(8Pin)

da jeg har en hyper-R 580w fra før(4Pin kontakt) bør jeg ha mer en nok watt i laang tid frem!

Lenke til kommentar
HVorfor ikke oppgredere til dette nesten 1k biligere og like bra... BTW tror amentio har biligere frakt en PCutstyr.

 

Men vis du + på rammen som du ikke tok med blir det litt dyrere men fotsatt 400 kr biligere xD

9637024[/snapback]

 

 

hei ja jeg bestilte delene fra amentio nå å det ble uten Grafikk kort. for vente litt med det.. gjekk for det andre Hk på grunn av at jeg skal prøve meg på klokking å

las at det skulle vere det beste.

Lenke til kommentar
OK, har du fått delene?? :p Jeg Bestilte noe fra Amentio på fradag og har ikke fått dem enda :/  BTW vis du har fått dem hvordan funka de??

9637097[/snapback]

 

Nei bestilte dem tidligere i dag, er for tiden på jobb å kommer ikkje hjem før til etter helgen. så får ikke testa det om det kommer før etter helgen, alt skulle vere inne så det skal vell gå noe lunde raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...