Gå til innhold

Tenker på å selge xbox...


MeSs

Anbefalte innlegg

Jeg er litt skuffet over xbox'en min så jeg lurer på hvor mye jeg skal selge den for??

Jeg har dvd-kit, sega gt2002, jetset radiofuture, project gotham racing, 1 kontroll (original)..

den er helt original, ikke skrudd opp engang..

Fikk den til jul, nesten ikke brukt, har ikke en ripe..

MeSs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke regne med at eventuell kjøper betaler deg ekstra fordi du har betalt mye for den! Utstyrets verdi er jo bare avhengig av hva det koster å kjøpe det nytt _nå_ på billigste vis. Du kan ikke ta over butikkpris bare fordi den var dyr for deg!

Lenke til kommentar

Brutter, jeg anbefaler Mech Assault, koster 400kr på space world strømmen, jeg skal også ha MGS: Substance :D jeg har også SoL på Ps2...ps2 er dårlig :( . Spilte også NHL Hitz 2002 i helga, jeg hare aldri likt et sports spill før jeg spilte det...det herja vilt!

jeg har:

Splinter Cell ( ganske bra)

Unreal C (ganske Bra)

Project GR (ikke noe spess)

Oddworld: Monchs Oddysee (ikke noe spess)

The Thing (veldig bra, men bare SP :( )

Halo (Veldig Bra :D )

BloodWake (Skuffende)

Ghost Recon ( en av mine favoritter veldig bra...skal ha Raven Shield)

DOA3 ( bra graffik, men alt for ensformig...)

Mech Assault (ganske bra...kansje litt kort...)

Lenke til kommentar

Fikk akkurat solgt JSRF til en drittunge og bestilte meg en ny kontroll isteden...

Så da blir det 2 Kontrollere (en helt ny), Xbox spillkonsol, DVD Kit (ikke brukt, men åpnet), Sega GT 2002 og Project Gotham.. :)

Hvor masse er d verdt da ??

MeSs

Lenke til kommentar

Kyppre:

moro at du sier at ps2 er dårlig... jeg sleit lenge og vel med å finne ut om jeg skulle kjøpe ps2 eller xbox... blei fornøyd til slutt, etter flere søvnløse netter... tror jeg har lest samtlige tråder på temaet i dette forumet... men tror jeg sikkert kunne levd med en ps2 oxo... spiller mye tiger woods 2003 for tida, men så er jeg jo golfidiot da... tror ikke det er så mange gamere som er akkurat det gitt...

 

takker for tips, skal sjekke ut mech assault...

 

MeSs: tror ikke jeg ville gitt mer enn drøye 2000,- for utstyret ditt altså... ikke ta det personlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...