Gå til innhold

Klisje på klisje


Tutte1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så skuffende det må være.. :( to svar og ingen har kommentert bildet enda..

 

Er jo enig i at pixelstørrelsen på fila ikke er særlig forumvennlig, selv om jeg ikke har noe problem med å se den i firefox. Litt over 600kb er jo egentlig ikke så altfor mye å laste ned heller..

 

Over til bildet ditt. Jeg liker stemningen man kan ane i bildet. Bare synd at det er litt uklart og mørkt. Også er det jo en del støy som gjør det vanskelig å bildebehandle noe særlig. i alle fall syns jeg det. Du kan nok allikevel prøve å gjøre noen små justeringer på det selv i det bildebehandlingsprogrammet du liker å bruke. Det er litt vanskelig å komme med tips syns jeg, men kanskje du f.eks. kunne prøvd å få skyggene litt lysere?

Lenke til kommentar
Syns den var litt hard :cry: 

 

Gi heller noen tips. F.eks. programmet du finner ved å følge linken i signaturen min ;)

9606339[/snapback]

Litt i det harde hjørne i dag, lurer på hvor jeg skal få 20 000 til kamera fra (nikon d300 + objektiv og annet stæsj).

Men uansett alle burde vite hvordan en skalerer bilder. Selv om det er i et microsoft møkka amatør program (standard drittet).

Synd at alle deltids stillinger skal være på 18 års aldersgrense.

 

Men nok offtopic. Bildet spilte på klisjeene nokså godt men det ga ikke noe mer en det.

Støyen er nok et stort problem når en skal redigere i etterkant. Tips til neste gang; hold deg unna de høye iso-verdiene hvis du absolutt ikke må bruke dem.

Nevnte jeg forresten at bildet er uhelbredelig uskarpt.

Irriterende med den hvite prikken i øyet på elgen og.

Endret av ET-media
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...