Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Trenger ny skohylle


Anbefalte innlegg

Jeg er i dag den heldige eier av en Babor fra IKEA..

 

Jeg bor sammen frøken, og siden hun har.. 1, 2, 3, 4, 5.. nei gir opp tellinga, hun har MANGE sko blir det en smule fult og uryddigt i gangen..

 

Problemet er at jeg har ikke allverdens plass til disse..

Har tittet rundt på ikea, skeidar, living og bohus.. vet ikke så mange andre steder å lete..

 

målene på denne skohyllen kan ikke overstige noe særlig enn 1m bred og rundt 50cm høy og ha plass til å mange sko som mulig...

 

Noen forslag`? Eller tips om hvor man kan lete? takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er i dag den heldige eier av en Babor fra IKEA..

 

Jeg bor sammen frøken, og siden hun har.. 1, 2, 3, 4, 5.. nei gir opp tellinga, hun har MANGE sko blir det en smule fult og uryddigt i gangen..

 

Problemet er at jeg har ikke allverdens plass til disse..

Har tittet rundt på ikea, skeidar, living og bohus.. vet ikke så mange andre steder å lete..

 

målene på denne skohyllen kan ikke overstige noe særlig enn 1m bred og rundt 50cm høy og ha plass til å mange sko som mulig...

 

Noen forslag`? Eller tips om hvor man kan lete? takk

9605502[/snapback]

 

Kan du ikke bare kjøpe en sånn til på Ikea da? ...og sette den oppå den andre...

Får sikkert skrudd dem sammen på et vis, slik at de står støtt.

 

Ellers er det jo kurant å lage noe sjølv da. Mekk en sånn ca tegning på hvordan den skal se ut, stikk på Maxbo eller noe sånt, og kjøp matrialer, kapp og skru sammen. Ikke bruk hammer og spiker...men drill og skruer.

 

 

pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...