Gå til innhold

problemer med iexplorer og firefox


ericandre

Anbefalte innlegg

har et lite problem, har internett og får pinget web sider. men har bare internett i "min datamaskin" men i ieplorer og firefox får jeg meldingen siden kan ikke vises, eller kan ikke åpne søkesiden, har prøvd og sette alt til fabrikkinstillinger, men funker ikke. har søkt etter spyware og virus men finner ingen ting.

 

noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har et lite problem, har internett og får pinget web sider. men har bare internett i "min datamaskin" men i ieplorer og firefox får jeg meldingen siden kan ikke vises, eller kan ikke åpne søkesiden, har prøvd og sette alt til fabrikkinstillinger, men funker ikke. har søkt etter spyware og virus men finner ingen ting.

 

noen som kan hjelpe meg med dette?

9605181[/snapback]

 

Vet ikke om dette hjelper, siden du har puttet tilbake fabrikkinstillinger, men har du sjekket proxysettingene, osv på instillingene til IE og Firefox?

Lenke til kommentar

Litt skudd i blinde, men.. Det er jo noen sikkerhetsintstillnger hvor du bestemmer hvilke programmer som skal ha tilgang til internett/nettverksporter, det er ikke de som har blitt satt litt for paranoid? (Aner ikke hvor det kan rettes opp, men jeg får av og til spørsmål om nyinstallert programvare skal få lov til å 'gå på nett' med svaralternativer Ja, denne gangen, nei aldri, eller ja, og alltid (om jeg ikke husker feil)) Bruker XP.

 

Edit: Du bruker jo strengt tatt samme program om du surfer fra MSIE eller My confuser, men det er mulig at de to ser ut som to forskjellige .exe filer fra sikkerhetssystemet. Du kan jo prøve å kopiere firefox.exe til fx firefix.exe og kjøre det programmet og se hva som skjer. (om du får opp dialogboksen som spør om du vil tillate programmet å bruke internett)

 

M.

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...