Kuzzye Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 (endret) Hei, Jeg har opprettet meg en helt ny bruker på world of warcraft spillet. Jeg har også planer om å starte en Blood elf, som selfølgelig da betyr at jeg trenger tbc og at accounten min er oppgradert til tbc. Jeg har en kode hjemme, men kan jeg bruke den på nytt? Jeg brukte den også på den forrige brukeren min. tbc=The Burning Crusade mvh Kyrre Endret 29. september 2007 av Kuzzye
Mixy Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Du har altså du accounter? Eller har du bare planer om å starte en ny character på samme account? HVis det er to accounter trenger du nok to nøkler. Er det derimot en account trenger du vel ingen nøkkel? :S
Kuzzye Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 (endret) nei jeg skal lage en helt ny acc. sorry at jeg kan ha vært litt uklar der.... Ok takker og bukker... Endret 29. september 2007 av Kuzzye
Wartom Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Du trenger ikke to accounter for to karakterer. Det er nok med en. Fem karakter per server. Men det viste du kansje? :!: Ville bare være sikker på at du ikke sløste bort....
John Keats Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Du trenger ikke to accounter for to karakterer. Det er nok med en. Ti karakter per server. Men det viste du kansje? :!: Ville bare være sikker på at du ikke sløste bort.... 9602170[/snapback] fixorzed!
random_wannabe Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Alltid morsomt å ha horde/alliance på PvP server
Wartom Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Du trenger ikke to accounter for to karakterer. Det er nok med en. Ti karakter per server. Men det viste du kansje? :!: Ville bare være sikker på at du ikke sløste bort.... 9602170[/snapback] fixorzed! 9602204[/snapback] Lenge siden jeg spillte :!: Må ha blitt oppdatert.
Poor Leno Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Haha, da må du ha spilt pre-beta elns, tror jeg!
World Of Warcraft Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Du trenger ikke to accounter for to karakterer. Det er nok med en. Ti karakter per server. Men det viste du kansje? :!: Ville bare være sikker på at du ikke sløste bort.... 9602170[/snapback] fixorzed! 9602204[/snapback] Kommer ann på server type
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå