vinzenT Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Hei Jeg var i polen for ikke lenge siden og der kjøpte jeg diverse spill. Jeg håpet på at det skulle være engelsk tekst/språk, men det var det jo ikke. Noen som vet om det er mulig å laste ned noe greier som endrer språket om til engelsk eller eventuelt norsk? Jeg har jo cd-keyen. Er det kanskje mullig å laste ned spillet i engelsk versjon og bruke cd-keyen jeg har? Takker for alle svar
AvidGamer Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Jeg har jo cd-keyen. Er det kanskje mullig å laste ned spillet i engelsk versjon og bruke cd-keyen jeg har? Takker for alle svar 9598954[/snapback] Bør gå det. Jeg har ofte kjøpt norske programvare, men vil ha dem i Engelsk. Da laster jeg ned Trial og dermed installerer jeg med det "norske" key, funker bra det.
vinzenT Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Takker for svar Noen som har en anelse om hvor jeg kan laste ned spillet, eventuelt demoen? Må jeg kanskje ty til piratebay?
AvidGamer Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 (endret) Takker for svar Noen som har en anelse om hvor jeg kan laste ned spillet, eventuelt demoen? Må jeg kanskje ty til piratebay? 9601178[/snapback] Demo finner du overalt, men det vil ikke hjelpe deg noe siden det er ikke mulighet å legge inn Key'en din. Fælt å si det, men du må nok laste ned en "kopi" av hele spillet så bruke den Key'en du har under installasjonen. Eller låne DVD-en av noen du kjenner som har spillet. Endret 29. september 2007 av AvidGamer
Sirius Cobra Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 (endret) EDIT: nvm lese er en fin bil. Men de fleste programvarer har du muligheten til å velge allslags språk, det har ikke spill. Endret 29. september 2007 av Sirius Cobra
Rescue me Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Lurt å sjekke hvilket språk spillet er på. Kjøpte selv 3 spill når jeg var i Polen i vår, men sjekket at alle var på engelsk.
Bjonski Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) er bare å laste ned nye tekstfiler. Wartom på forumet kjøpte "the guild 2" i Polen, på polsk. Eneste som er igjen av polsk i spillet er loading screen. Endret 30. september 2007 av Bjohansen
MrL Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) Mulig det går ann å gå inn i registeret å skifte språk, har gjort dette med en masse spill. Vet ikke om dette går med Wic da men.. EDIT: fant faktisk et sted i registeret under wic der det står language, skifter man verdi på den, burde det kanskje gå..bare å trykke endre og skift verdi tall, så kanskje det kommer et annet språk. Du får prøve selv, jeg gidder ikke, fordi jeg har ikke det problemet (Prøv å skift til 9, det skal være engelsk) hvis du i hele tatt vet hvordan du går inn i registeret da.. Endret 30. september 2007 av Andreas045
vinzenT Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 ehh.. Registeret ja... noen som kan gi meg en liiiten pekepin på hvordan dette gjøres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå