Gå til innhold

Cisco C2924C-XL-EN, siste programvare?


Ben-o

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en cisco catalyst 2924c-xl enterprise edition som jeg eksperimenterer litt med. Det er altså en 8MB-switch.

 

Har problemer med å kjøre java appletsene som skal vises på web-interfacet til switchen. Den kjører nå c2900xl-c3h2s-mz.120-5.WC13. Verken frontpanel-appleten eller drop-down menyene vises i CMS/VSM, og har prøvd med forskjellige java-plugins, fra nyeste til flere gamle. Har også prøvd forskjellige browsere.

 

Derfor lurer jeg på om kanskje en oppgradering av programvaren kunne hjelpe. Er det noen måte å finne ut på om hva slags versjon av IOS som er siste til denne switchen? Har googlet en del, uten hell. Har ikke bruker på cisco.com. Hvis noen har tilgang til å laste ned en eventuell siste versjon for også å sende den til meg hadde jeg vært evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha. 12.0.5 er visst siste ja, men med flere modifiserte versjoner. Etter litt intensiv googling med treff på lugubre utenlandske forum fant jeg ut at WC17 (c2900xl-c3h2s-mz.120-5.WC17) var siste utgivelse. Den var kompilert i frebruar 2007, noe som høres riktig ut.

 

Finner ingen steder å laste den ned, dog. Så antar man trenger en CCO-konto på cisco.com for å få tak i selve fila. :(

Lenke til kommentar

Sendte en mail til cisco (midt på natta nå) og fikk svar med en gang hvor det hørtes veldig ut som om de ikke kunne gjøre noe som helst. Jeg prøvde en siste gang å laste ned softwaren med min non-CCO konto fra cisco, og overraskende nok funket dette altså.

 

Jeg fikk oppgradert switchen med både boot-image og html-filer med en .tar download. Alt funker vel nå : ]

 

Takk for tipset med html filene, de var nok også en nødvendighet å oppdatere.

post-34004-1191032923_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...