Gå til innhold

The Experience: Billettproblemer - forsøk på forklaring her..


Darth Reidar

Anbefalte innlegg

Mange har sendt inn forespørsel pr epost, IRC og PM her i forumet ang problemer med billettene.

 

- betaling (ikke markert som betalt)

- har betalt (men fremdeles står som unpaid)

- manglet referansenummer

- bestillt for mange plasser

 

Dette er noen av dem. Jeg skal forsøke forklare(oppklare) litt rundt dette.

 

Vi får våre penger inn på konto i DNB Nor, og veldig ofte så kommer ikke referansenummeret deres taster inn opp på kontoutskriften. Det betyr at vi må vente flere dager på at bilaget skal være oppdatert og dette være synlig.

 

Det andre er at en stor del av pengene overføres via BBS (Bankenes Betaling Sentral) og hvis de får flere innbetalinger til samme konto, f.eks 10 personer betaler inn, så slår de dette sammen til 1 sum og overfører til oss. Dette medfører også at det tar flere dager ekstra før det blir synlig for oss.

 

Jeg sitter manuellt med utskrifter av innbetalinger, og logfører dette i systemet. Dette vil gjøres nå utover i helgen for å forsøke luke vekk alle feil.

 

Det samme gjelder alle som har glemt referansenummer, eller ikke kunne bruke feltet "melding til mottaker".

 

Derfor ber vi alle om å skrive ut kvittering fra bank, og ta med dette til The eXperience 2007. Alle som har betalt skal selvfølgelig slippes inn, og derfor har vi lempet litt på reglene, slik at alle som bestiller billett kan reservere plass på seatmap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...