Gå til innhold

Problemer med visning av enkelte nettsider (SAS)


Anbefalte innlegg

Har fått et problem med en maskin, og sliter med å finne ut hvordan jeg skal løse det. Maskinen klarer ikke å få vist en del nettsider skikkelig, blant annet bestillingssidene til SAS (http://www.sas.no/Default.aspx?epslanguage=NO) og deler av nettsidene til fokus bank. Nettsidene til SAS kommer stort sett opp uten problemer, men kalenderen med oversikt over innreise- og utreisedatoer kommer ikke opp.

 

Jeg har forsøkt i tre ulike nettlesere (MSIE, Opera og Firefox), og problemet oppstår i alle. Opera og Explorer viser ikke kalenderen i det hele tatt. Kalenderen vises i Firefox, men her kommer jeg ikke videre hvis jeg trykker "Vis flyavganger" skjer det ikke noe som helst.

 

Har hatt mistanke om at det kan være noe problemer med javascript, men andre sider som benytter seg av ulike typer javascript fungerer helt ok. Er virkelig litt i villrede om hva jeg skal gjøre her nå - tips mottas.

 

(Windows XP, Servicepack 2, siste versjon av Opera og Explorer. Maskinen er naturligvis fri for virus, spyware og tilsvarende).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...