Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows krasjer etter 1 min. Registry feil?


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Når jeg logger inn i windows så lastes ting opp som normalt, går litt tregt, så tar det ca mindre en 1min og alt krasjer. Man kan flytte på vinduene og slikt men det er som alt blir "(svarer ikke)" Noen ganger krasjer PC-en når den holder på og logge inn.

 

Tror jeg har klart og enten tulle med noe systemfiler etter en registry clean fra diverse programmer, CCleaner og Bitdefender. Hadde litt småproblemer før, mistenkte et lite virus. Kjørte virusscan NOD32 og BitDefender men fant ingenting.

Kjørte også noen adaware progs som fjernet litt rusk.

Men det var etter jeg kjørte en registry clean fra bitdefender idag dette store problemet kom altså..

 

Jeg kommer inn i safemode så det må vel kunne fikses :hmm:

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.. Hjelp? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo.

 

Når jeg logger inn i windows så lastes ting opp som normalt, går litt tregt, så tar det ca mindre en 1min og alt krasjer. Man kan flytte på vinduene og slikt men det er som alt blir "(svarer ikke)" Noen ganger krasjer PC-en når den holder på og logge inn.

 

Tror jeg har klart og enten tulle med noe systemfiler etter en registry clean fra diverse programmer, CCleaner og Bitdefender. Hadde litt småproblemer før, mistenkte et lite virus. Kjørte virusscan NOD32 og BitDefender men fant ingenting.

Kjørte også noen adaware progs som fjernet litt rusk.

Men det var etter jeg kjørte en registry clean fra bitdefender idag dette store problemet kom altså..

 

Jeg kommer inn i safemode så det må vel kunne fikses  :hmm:

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.. Hjelp?  :)

9588431[/snapback]

 

 

første eg vilel gjort om eg kom inn i Safemode var å prøve å kjøre enda en slik registryfix.

 

om det ikke løste problemet, ville eg tatt en repair av operativsystemet.

 

repair nr 2 på en windowscd.

du trenger da cdkeyen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...