Gå til innhold

Headset til wii? Noen som har lyst på?


C0rt3z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror at de fleste TVer skal ha inngang til headsett, så det er bare å bruke TVen til det. ;)

9595728[/snapback]

Tror nok han tenker til onlinespilling......

 

Egentlig bryr jeg meg lite om det. Spiller ikke online lenger grunnet plagsomme og umodne folk online. Har ikke veldig lyst på, men samme for meg om det kommer eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg blir skikkelig lei meg hvis det ikke kommer et headset til wii (ja, jeg snakker om en mic. til onlinespilling). Hvis de slipper ut super smash brothers brawl uten det så begynner jeg nesten å gråte! De kan ikke føkke opp det spillet, særlig når det er selve turnerings SPILLET til wii. De MÅ ha voice chat. De kommer til å ta bort 60-90% av spillet hvis de ikke tar det med (uten å overdrive). Da forsvinner hele comunitien til spillet, ingen vil få et langvarig forhold til spillet og spillerene pga. manglende kommunikasjon. Det kan være katastrofalt for spillet. Nintendo kommer til å miste de resterende hardcorespillerne de har. Det er for dårlig av Nintendo, og jeg er en Nintendo-fan-boy... Jeg har alltid vært det, og forhåpentligvis vil jeg alltid være det, med mindre Nintendo driter seg ut.

 

Hvis noen føler det likt som meg, vær så vennelig å send nintendo en liten beskjed til dem. Hvis alle som føler det likt sender en mail eller noe og forteller dette til nintendo så kan vi tvinge dem til å høre på oss! Jeg driter i om jeg gjør nintendo litt sur bare de gir meg et headset.

Lenke til kommentar

Når Nintendo er på vei hjem fra banken etter å ha solgt 10 millioner kopier av Brawl, kan du jo stille deg utenfor hovedkvarteret med et skilt som forteller dem hvor dumme de var som utsatte spillet for den katastrofen som var å ikke inkludere støtte for headsett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...