BigJackW Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hei Har en skolepc fra skolen Det er en HP 6715b. Det har seg slik at jeg er nødt til ha å inn strømkabelen for at nettverkskortet skal fungere. Om jeg tar den ut bli det deaktivert og jeg kan ikke aktivere. Hva skal jeg gjøre for å fikse det?
zyx Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 (endret) Gå inn på kontrollpanel-> system-> maskinvare-> enhetsbehandling-> nettverkskort-> høyreklikk på det aktuelle nettverksortet ->egenskaper -> strømstyring -> fjern haken ved "Tillat datamaskinen å slå av denne enheten for å spare strøm" -> klikk på "Ok" Ferdig Endret 26. september 2007 av zyx
kloningen Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Gå inn på kontrollpanel-> system-> maskinvare-> enhetsbehandling-> nettverkskort-> høyreklikk på det aktuelle nettverksortet ->egenskaper -> strømstyring -> fjern haken ved "Tillat datamaskinen å slå av denne enheten for å spare strøm" -> klikk på "Ok" Ferdig 9580311[/snapback] "Dette skal gjøres mens du er på batterier"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå