Trazzer Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Hei! Hver gang jeg starter ett spill, så slår PC-en seg av etter 2-3min... Noen som vet hva probleme kan vere? Slår seg til og med av når jeg spiller CS 1.6 Kan hende det er masse små programm som kjører, slik at PC-en blir overbelastet... Tenkte å formatere PC-en, men får ikke gjort det før om 2 uker. Er jeg ganske gira på å prøve bioshock nå så fint om noen vet hva probleme kan vere! takk Pc spesifikasjoner: Windows XP pro Intel pentium D 3.00Ghz 1GB RAM Radeon X1900 skjermkort Mvh. Trazzer
L O G I M A N Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Garantert et varmeproblem. Rengjør PC-en for støv.
Trazzer Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Renska PC-en for søv nå! Prossesor vifta var ganske så tett Men trur også det hadde gjort seg med en dert kjølepasta var ganske så tørt... Hjelpe ikke så masse, ble verre.. Men er nokk på grunn av kjølepastaen.. Men takk for tipse, var jammen på tide å få vekk litt støv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå