Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen blir svart


Anbefalte innlegg

Det skjer helt plutselig, skjermen blir bare svart. Ingenting står på den, ikke no signal. Hvis jeg makker lenge nokk så slår den seg på. Jeg har også oppdaget at jeg kan gjør ting når skjermen blir svart. F.eks hvis jeg trykker alt + del når skjermen er svart og jeg når jeg endelig får opp bilde igjen så er oppgavebehandling der. Har en 19" BenQ FP937s+.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville prøvd dette:

 

1: installere ny skjermkortdriver.

(VIKTIG: slette gammel først, gjerne bruke CCleaner for å fjerne alle rester, restarte, så legge inn ny)

 

2: Oppdateringsfrekvens skal det ikke være da han får bilde i det hele tatt:

 

3: bytte skjermkabel, bytte skjerm. (slik finner du ut om det er PC-en eller skjermen det er noe gale med)

alt kan bli ødelagt.

 

4. sjekke PC-en for virus/spamware/adware. eldre virus kunne gjøre slike ting, så sjekk for dette og.

 

om dette ikke hjelper: så ville eg satt ned oppløsning.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat det samme problemet ! .. Etter 1 min inne i spillet blir skjermen svart .. Den fortsetter å funke ( hører lyder etc..) etter den blir svart men så henger den seg etter noen få min. Før hadde jeg et problem med grønne streker på skjermen men så kom dell og bytta skjermkortet mitt . Som førte til at isteden så slår bare skjermen seg av!! Har testa å unninstallere driver og sånn uten særlig hell. Håper det kommer fram noe som kan hjelpe på denne tråden for jeg er lei av dataproblemer nå :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...