Gå til innhold

MSI P35 Optical boot - hjelp !


Zpurs

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hei! jeg har et MSI P35 HK som jeg ikke får satt til å boote fra dvd-rom, aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette...

 

I manualen blir jeg henvist til en ny manual på www.msi.com.tw for avanserte bios-innstillinger, dette har heller ikke ført frem

 

Jeg har 2 SATA-disker, en minnekortleser og en IDE dvd-rom - jeg finner ikke dvd-rom i bios og på support (komplett) ble jeg henvist til den annen diskkontrolleren som visst nok skal styre ide (blablabla) denne bootmenyen kommer når jeg trykker F11 under oppstart ,men der er ikke dvd-rom listet opp, kun 2xsata og 4x usb :S (i den manualen som fulgte kortet står det at jeg skal sette optical drive som 1st boot) men inne i den "vanlige bios" (del) finner jeg heller ingen optical drive (noob :blush: )

 

hvis det er noen som kan hjelpe meg med dette, så blir jeg meget glad! :thumbup: (har ikke hatt nye HK uten ide-kontrollere før, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal sette dette opp)

 

FYI: DVD-ROM funker utmerket når jeg har startet vista, så den skal det ikke være noe i veien med

 

 

mvh

 

KG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...