Gå til innhold

Ventetid på feilretting av adsl-linje


Anbefalte innlegg

På søndagen mistet vi adsl-linjen hjemme. DSL-lampen på Zyxel-modemet har sluttet å lyse og linjen er altså død (har også prøvd med annet modem, annen splitter og uten splitter).

 

Ringte support i går tidlig og hun jeg snakket med mente at hun fikk kontakt med modemet mitt, og påstod også at kontakten fortsatt var der etter at jeg nappet ut strømtilførselen til modemet.

 

Men uansett - hun noterte ned tingene og skulle sende feilmelding til teknisk avdeling.

 

Er det noen her som har erfaring med hvor lang tid det tar å få rettet feil på linjen?

Håpet at dette skulle fikses i går, men ingenting har skjedd enn så lenge.

 

Har Ventelo som leverandør, og har aldri hatt noe trøbbel tidligere (ei heller når de het Bluecom). Vært kunde der i 6-7 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

For å besvare spørsmålet ditt, så er standard feilretting på en linje 1-3 virkedager.

 

I og med at kundebehandler ikke mistet link, altå kontakt med modemet ditt, etter at du koblet vekk strømmen, var antageligvis feilårsaken "Feilkobling i sentralen".

 

Dersom "Teknisk Avdeling" også har kommet til samme konklusjon like kjapt som meg, så har de feilmeldt til JARA med engang, og rettetiden blir da neste virkedag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...