MittBrukernavn Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 (endret) Er det mulig å ordne så den musplata som er innebygd i den bærbare slår seg av når du har en annen mus i f.eks USB2 porten? Den er litt irriterende når du f.eks skriver. Bruker en Multicom 90+ og IntelliMouse Explorer 3 og fant ikke noe på options. Endret 28. september 2007 av MittBrukernavn
MittBrukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 Ingen som veit om noe? går ikke an å disable den i device manager
8ruk3rn4vn Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan det er med din maskin, men på min kan jeg enten: 1.) gå inn på Kontrollpanel -> Mus -> Enhetsinnstillninger -> Deaktiver (Synaptics Touchpad) eller 2.) Bruke hurtigtastene på tastaturet (Fn + F7 i mitt tilfelle, sikkert noe annet hos deg). Om det går an å automatisere denne prosessen slik som du beskriver vet jeg ikke, men i så fall er jeg også interessert i å vite hvordan Endret 28. september 2007 av 8ruk3rn4vn
MrPancake Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Eller så har du hp og trykker på en knapp for å skru av toutchpaden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå