Gå til innhold

Hjelp med cheat i Airbourne (medale of honor)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det siste nivået i Medale of honor Airborne er meget vanskelig å gjennomføre. Spesielt rømingsveien ut av tårnet etter å ha installert enorme sprengstoffer i rakett lageret. Jeg måtte gå gjennom nesten skuddsikre soldater med mest av alt avansert maskingevær.

 

 

Har funnet cheat side og fortstår ikke hva de mener med å trykke

 

"While playing, press [~] (tilde) to open up the console, then type any of the following cheat codes: "

 

Har prøvd å trykke alt mulig for å få det til. Har også laget snarvei med å legge inn --- > Example: "C:\Program Files\EA Games\Medal of Honor Airborne\UnrealEngine3\Binaries\Airborne.exe" -enableconsole

 

Linken til siden er http://www.pro-g.co.uk/pc/medal_of_honor_a...ne_/cheats.html

 

Annen link har samme oppskrift, men sier at jeg må trykke [~] og jeg får det ikke.

 

Vil være svært takknemlig om dere hjelper til :-)

 

Med hilsen

Andreas Skogstad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Det siste nivået i Medale of honor Airborne er meget vanskelig å gjennomføre. Spesielt rømingsveien ut av tårnet etter å ha installert enorme sprengstoffer i rakett lageret.  Jeg måtte gå gjennom nesten skuddsikre soldater med mest av alt avansert maskingevær.

 

 

Har funnet cheat side og fortstår ikke hva de mener med å trykke

 

"While playing, press [~] (tilde) to open up the console, then type any of the following cheat codes: "

 

Har prøvd å trykke alt mulig for å få det til.  Har også laget snarvei med å legge inn --- > Example: "C:\Program Files\EA Games\Medal of Honor Airborne\UnrealEngine3\Binaries\Airborne.exe" -enableconsole

 

Linken til siden er http://www.pro-g.co.uk/pc/medal_of_honor_a...ne_/cheats.html

 

Annen link har samme oppskrift, men sier at jeg må trykke [~] og jeg får det ikke.

 

Vil være svært takknemlig om dere hjelper til :-)

 

Med hilsen

Andreas Skogstad

9563804[/snapback]

 

vanligvis tilsvarer dette tasten "|" (til venstre for 1-tallet på norske tastatur).

Har opplevt at jeg har måttet endre standard inntastingsspråk i windows til engelsk før jeg trykker "|" for å få opp konsollen i andre spill tidligere, men dette har hørt til unntakene og ikke regelen.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Det siste nivået i Medale of honor Airborne er meget vanskelig å gjennomføre. Spesielt rømingsveien ut av tårnet etter å ha installert enorme sprengstoffer i rakett lageret.  Jeg måtte gå gjennom nesten skuddsikre soldater med mest av alt avansert maskingevær.

 

 

Har funnet cheat side og fortstår ikke hva de mener med å trykke

 

"While playing, press [~] (tilde) to open up the console, then type any of the following cheat codes: "

 

Har prøvd å trykke alt mulig for å få det til.  Har også laget snarvei med å legge inn --- > Example: "C:\Program Files\EA Games\Medal of Honor Airborne\UnrealEngine3\Binaries\Airborne.exe" -enableconsole

 

Linken til siden er http://www.pro-g.co.uk/pc/medal_of_honor_a...ne_/cheats.html

 

Annen link har samme oppskrift, men sier at jeg må trykke [~] og jeg får det ikke.

 

Vil være svært takknemlig om dere hjelper til :-)

 

Med hilsen

Andreas Skogstad

9563804[/snapback]

 

vanligvis tilsvarer dette tasten "|" (til venstre for 1-tallet på norske tastatur).

Har opplevt at jeg har måttet endre standard inntastingsspråk i windows til engelsk før jeg trykker "|" for å få opp konsollen i andre spill tidligere, men dette har hørt til unntakene og ikke regelen.

9563851[/snapback]

 

Hei igjen.

 

Har prøvd det du foreslo. trykte | og 1 uten at det hjalp noe. I tillegg prøvde jeg dette ved å ta med Alt Gr når jeg trykket | el 1.

 

Har du noe annet tips?

 

Med hilsen

Andreas Skogstad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...