JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 OK, slik går det når en tar snarveier: Registrerte for lenge siden brukerkonto hvor jeg etterhvert har fått låst opp diverse våpen etc. Problemet er at jeg nå skal installere spillet på en ny pc og ikke husker passordet til kontoen min. Mailadressen som ble lagt inn ved registrering er fake (jada, dumme greier, men litt paranoid må man jo få være ). Er det noen måte å finne passordet på? Registeret f.eks? Og ett spørsmål til: Hvordan overfører jeg konfigurasjonsfilene for mus/keyborad etc til den nye PC-en? JILDG
-MK- Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 (endret) Tror passordet blir lagret i registeret hvis du har satt PC-en til å huske dem, ellers havner de ikke i registeret. Hvis PC-en lagrer ett passord så er det umulig å finne igjen passordet uten å bruke tredjepartsprogrammer. Så hvis du hadde lagret BF2 passordet på den forrige PC-en din tror jeg det skal gå bra, hvis du finner et egnet program SIW tror jeg er ett programm som kan finne igjen slike passord. Kan ikke garantere for at noe jeg har sagt her faktisk virker eller er sant En annen mulighet er jo selvfølgelig å kontakte utgiveren av spillet, som i dette tilfellet er EA, tror jeg.. Endret 24. september 2007 av -MK-
PatSharpX Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Har nesten samme problem som deg. Jeg hadde en konto. Fikk meg ny maskin og instalerte BF2. Husket ikke passordet på brukeren så jeg fikset meg nytt passord ved å trykke på den knappen og det internett vinduet kom opp med Gamespy osv... Endret passordet, men fikk fortsatt logonerror. Som sa det var feil e-mail eller passord. Hadde nettopp endret passordet via den mail andressen. Så jeg prøvde å lage en ny konto med en annen mail jeg har. Men fikk samme feilen der... Sendte mail til EA i går, har ikke fått noe svare enda. Men er det EA som har med de brukeren å gjøre? For når jeg skulle endre passord gjorde jeg det gjennom gamespy sine sier?!
PatSharpX Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Fikk svar fra Gamespy, hvsi man har regga en konto med en mail som ikke finnes er det ditt problem...
Crazy_Man Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 det går ikke an å kopiere over hele bf2 mappa fra mine dokumenter?
Dr.Ittsekk Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 det går ikke an å kopiere over hele bf2 mappa fra mine dokumenter? 9592399[/snapback] Det tror jeg kan gå. Selv bruker jeg den måten for å overføre controls.com filene ettersom jeg har hjemmelaget tastaturoppsett som måtte kodes i notisblokk. Innbiller med at jeg har fått opp brukerkontoer etter formatering ved å kopiere over C:\Documents and Settings\burkernavn\Mine dokumenter\Battlefield 2\Profiles Er litt usikker, men gjør et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå