Gå til innhold

Høytalerene på min Whitebox virker ikke

kh-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en Whitebox CL-56 og plutselig så sluttet høytalerene i maskinen å virke, men det kommer lyd i øretelefonene mine når jeg plugger jacken i lyd-inngangen.

Noen som har vært borti dette problemet før? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du skrudd opp maskinen? Høyttalerne er koblet til hovedkortet med en plugg som må løsnes for å få åpnet maskinen, har hendt at jeg har glemt å plugge i denne når jeg har skrudd opp min CL-56...

Skrevet
har du skrudd opp maskinen? Høyttalerne er koblet til hovedkortet med en plugg som må løsnes for å få åpnet maskinen, har hendt at jeg har glemt å plugge i denne når jeg har skrudd opp min CL-56...

9563094[/snapback]

Har ikke skrudd opp maskinen, har bare sett om det var plass til mer en 1 brikke med ram. men den kontakten sitter vel ikke der? hvor sitter denne pluggen til høytalerene? :)

Skrevet

er en stund siden jeg var på innsiden av maskinen, så jeg husker sannelig ikke :hmm: men jeg trur den befinner seg i forkant av hovedkortet (hovedkortet er omtrent like stort som og ligger på samme sted som tastaturet), på det som blir høyre side av maskinen når du ser den slik du vanligvis bruker den.

Men denne pluggen er ganske stødig, så det skal litt til at den løsner om ikke kabinettet har vært åpnet... har du sjekket alle innstillingene for lydkortet? bruker du det styreprogrammet fra Realtek som følger med lydkortdriveren (tror det vises som en blå krabbe/edderkopp i system tray'et)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...