V5R1X Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 (endret) Gruppen "The Open Mobile Terminal Platform" som består av Samsung, Motorola, Sony Ericsson, LG, og Nokia, har bestemt seg for å i fremtiden gå for den nye ladestandarden, kalt mikro-USB. Finnes det noen her inne som informasjon om hvilke kommende telefonmodeller som kommer til å ha denne standarden? Eller kan man fortsatt se langt etter denne standarden? Er på brinken til å kjøpe ny top-spekka telefon, så denne nyheten fikk meg til å bremse litt. Kan referere til ITavisens artikkel vedr. dette Ellers kan denne tråden også brukes til kommentarer angående standarden. Endret 24. september 2007 av J-Core
osse-mon waits for alice Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 På tide med noe slik.. Jeg er lei av å hele tiden kjøpe ny billader til mobilene mine!
Andyoid Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Utrolig at noen klarer å bli enige. Men DET er jo en kjempefordel for oss forbrukere hvis vi kan få ladet nærmest uansett hvor vi er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå