Culsir Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hei, jeg hadde ett stort problem når jeg logget inn for noen uker siden; Jeg hadde blitt hacket. Jeg mistet omtrent 1100g, 45rogue, om mye av gearet til min svette Shadowpriest. Saken er, jeg snakket med en GM om forklarte saken. GM'en fryste kontoen min og ba meg svare på emailen og følge instruksene. Det har jeg gjort. I mailen står der: "Once we have received these details and completed our investigation, we will unsuspend the account and return it to you with a new password and information about item and character reimbursement.." Har noen gjort dette før? Hvor lang tid tar det? Vær snill og svar, jeg tenker på å levle en alt på en kompis sin account. Er det verdt det? - culsir
anono1123 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Ble keylogget(mja... dumme meg) rundt jul i fjor. De brukte faktisk 5 uker!
IntelAmdAti Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Tok under en uke her. Du er ganske heldig hvis du får gullet tilbake, det tror jeg ikke skjer ofte.
Be__bad Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk ikke tilbake gull. tok 6 uker å få chars restored. 2 dager å få gear uten sockets/enchants eller gull.
Bruktbilen Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Nå har du vel lært at du ikke skal gi bort passord, bruke åpenbare passord og ikke laste ned fishy ting? Ok, good!
Fisk1 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Nå har du vel lært at du ikke skal gi bort passord, bruke åpenbare passord og ikke laste ned fishy ting? Ok, good! 9577089[/snapback] Trenger ikke være det som er grunnen veit du. Leste en artikkel om det senest i dag, keylogger's og andre godsaker kan komme seg inn rett fra websider, så om du ikke har godt nok oppdatert antivirus osv. trenger det seg inn åkke som. Scammere blir bare smartere og smartere...
huuligan Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 (endret) Nå har du vel lært at du ikke skal gi bort passord, bruke åpenbare passord og ikke laste ned fishy ting? Ok, good! 9577089[/snapback] Trenger ikke være det som er grunnen veit du. Leste en artikkel om det senest i dag, keylogger's og andre godsaker kan komme seg inn rett fra websider, så om du ikke har godt nok oppdatert antivirus osv. trenger det seg inn åkke som. Scammere blir bare smartere og smartere... 9577117[/snapback] Trenger ikke nei, men sjansene ryker skyhøyt opp når man gjør det. Å bruke IE hjelper og. Jeg bruker og har brukt FF i evigheter nå, jeg har sjelden eller aldri virusprogram inne på maskinen, men har jeg blitt hacket? Nopes.. Ligg unna de suspekte sidene og ikke last ned shit. Kutt ut IE og bruk Opera eller FF. Trykker du på linker du får i MSN eller som du finner på forum ect. så ber du om det.. "CLICK HEEERRE FOR HACK TO WOW, GET AS MUCH GOOLD AZ YOU WANT". Det finnes utrolig mange idioter som faktisk hadde klikket på en link som det der.. Edit: og folk som klikker på linker som ser lignende ut kan for min del bare bli hacket, når de er så dumme så har de ingenting i WoW å gjøre anyways. Endret 26. september 2007 av huuligan
DrThomas Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ble hacket her forrige uke, da en kamerat lånte kontoen min og hadde keylogger på maskinen. Jeg fikk endret passordet, da jeg hadde svaret på det hemmelige spørsmålet. Tok deretter kontakt med GM, og endte opp med å sende inn en sånn rapport, der jeg oppgav svar på hemmelig spørsmål, min info og CD-keyen min. Tok 4 dager, så ble kontoen låst opp igjen av GM og jeg ble kontaktet ingame av en som gjenopprettet alt gearet mitt, samt characters og gull. Alt gikk veldig fort og greit, og fikk tilbake alt jeg hadde mistet. Veldig hjelpsomme og greie folk. Samme skjedde med en kompis, men tok lengre tid, da han, IQ som han er, ikke hadde svaret på hemmelig spørsmål eller CD-key... :s Dette var forresten 19. september, pirat-dagen! GMen jeg snakket med, snakket bare pirat. Var hysterisk morsomt, måtte jo svare med det samme. "Yarr matey, darn landcrabs stole my dubloons!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå