Mipp1 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hei! Er nye her, og lurer på om det er noen som spiller CSI? Altså den nyeste, CSI: Crime Scene Investigation, 3 Dimensions of Murder.. Trenger hjelp! Kommer meg ikke vidre.. Jeg har bare kommet til det første mordet.. Der hun dama ligger på gulvet på et museum. Jeg har fått mange bevis og sånt. Men kommer meg ikke vidre.. Jeg har vært på labben og fått til litt, men ikke noe mer. Har snakket med han Patrick og han ... ? Kommer ikke på navnet. Eller har dere sider til hjelp? Please, trenger virkelig hjelp!
Dragoncrest Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 (endret) Her er en walkthrough for spillet. Har spilt igjennom alle CSI spillene selv, og selv med tanke på at de ikke har fått så veldig bra kritikk (kanskje med unntak av 3 dimensions), så likte jeg de relativt godt. Edit : det du sikkert har gått glipp av er ett bevis i museet. Endret 23. september 2007 av Dragoncrest
Mipp1 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Her er en walkthrough for spillet. Har spilt igjennom alle CSI spillene selv, og selv med tanke på at de ikke har fått så veldig bra kritikk (kanskje med unntak av 3 dimensions), så likte jeg de relativt godt. Edit : det du sikkert har gått glipp av er ett bevis i museet. 9557748[/snapback] Hvilket bevis? Jeg har funnet sko avtrykket på guvlet, og har fått ett sånn brev av en fyr.. Men har Patrick sier jeg ikke får komme inn på kontoret? Hvordan kommer jeg meg inn der?
Dragoncrest Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Husk å sjekke alt på liket, ta også en nærmere titt på utstillingen, det er noe som mangler der. Hvis du fortsatt ikke finner det du trenger, så ta en titt på walkthroughen/løsningen jeg linket til.
Mipp1 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Husk å sjekke alt på liket, ta også en nærmere titt på utstillingen, det er noe som mangler der. Hvis du fortsatt ikke finner det du trenger, så ta en titt på walkthroughen/løsningen jeg linket til. 9559711[/snapback] Hmm, skal lete.. men kan du ikke gi meg noen hint da ?? Det på den Walthroughen, Jeg forsto ikke det der på labben : Trace Analysis Computer, select finger prints. Compare Nathan Ackerman’s prints with the finger print from the pedestal, confirm match. Trace Analysis Computer, select Shoe prints/Tire treads. Compare Nathan’s shoe with the smudged print, confirm match. Exit the computer. Go to the DNA Analysis Computer. Compare the swab of victim’s blood with the blood on Nathan’s shoe, confirm match. Compare the victim’s blood sample with the blood splatter sample, confirm match. Add semen from victim and search. Compare it to the five samples, one will match (sample D). Exit the computer. Go to the Comparison Microscope, select the fiber. Compare it to the five samples, one will match (sample D) and confirm. ??
Mipp1 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Foressten, det jeg har funnet på museume er : At statuen er borte, Sko avtrykk med blod på, Blod på veggen , ?? Ikke nå mere har jeg funnet.. Men hva kan jeg finne på liket? Hun ligger på lik greiene til Morgue (?) ..
Stauffenberg Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg slet på det samme punktet i spillet. Du må sammenlikne dine samples med en av de 5 referansesamplene til du finner match. Referansesample nr. 4 fra venstre vil gi match. Du finner referansesamplene linet opp over grafikken som viser innholdet av samplene. Klikk på en og en av dem og sammenlikn med dine samples. Denne metoden har du bruk for til andre tester også. Det er ikke lett å vite at referansesamplene er samples du kan bruke istedet for kun dekorasjon. Ikonene for referansesamplene er fingeravtrykk (samme som selve spillet på desktopen).
AvidGamer Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Uff, nå fikk jeg sangen i hodet når jeg leste her...."Whooo are you? Who who who who? Whoooo are you?"....arg! Make it stop!
Mipp1 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Jeg slet på det samme punktet i spillet. Du må sammenlikne dine samples med en av de 5 referansesamplene til du finner match. Referansesample nr. 4 fra venstre vil gi match. Du finner referansesamplene linet opp over grafikken som viser innholdet av samplene. Klikk på en og en av dem og sammenlikn med dine samples. Denne metoden har du bruk for til andre tester også. Det er ikke lett å vite at referansesamplene er samples du kan bruke istedet for kun dekorasjon. Ikonene for referansesamplene er fingeravtrykk (samme som selve spillet på desktopen). 9561488[/snapback] *kremt* Hva er samplene? Prøvene? Hmm, Har du ikke noen print screen?.. Men hvilken samples skal jeg bruke ??
Mipp1 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Uff, nå fikk jeg sangen i hodet når jeg leste her...."Whooo are you? Who who who who? Whoooo are you?"....arg! Make it stop! 9561595[/snapback] Høh Jeg blir irritert nå jeg ikke får treff på labben, da han brown sier noe langt, åå, blir nesten lei av han
Stauffenberg Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 *kremt* Hva er samplene? Prøvene? Du legger din egen sample på ene siden og kjører en search. Da dukker det opp 5 search samples over vinduet hvor du kan legge inn din sample på den ene siden og noe annet på den andre siden. Du dragger search samplene en og en til den andre siden av vinduet og kjører scan and compare. Om de ser like ut så velger du confirm match og du har et nytt spor.
Mipp1 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 *kremt* Hva er samplene? Prøvene? Du legger din egen sample på ene siden og kjører en search. Da dukker det opp 5 search samples over vinduet hvor du kan legge inn din sample på den ene siden og noe annet på den andre siden. Du dragger search samplene en og en til den andre siden av vinduet og kjører scan and compare. Om de ser like ut så velger du confirm match og du har et nytt spor. 9568218[/snapback] Hvilken på labben skal jeg bruke?. Hvilken maskin, for når jeg tar en av de (vet ikke hva den heter) så legger jeg inn en sample å da trykker jeg search å da står det øverst (jeg tok et hår strå) at det er hår strået fra den drepte dama ..
Stauffenberg Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 (endret) Hvilken på labben skal jeg bruke?. Hvilken maskin, for når jeg tar en av de (vet ikke hva den heter) så legger jeg inn en sample å da trykker jeg search å da står det øverst (jeg tok et hår strå) at det er hår strået fra den drepte dama .. 9573768[/snapback] Du kan kjøre search både for labben med fingeravtrykk etc., mikroskopet og for labben som analyserer DNA. Les denne delen av walkthrough: Add semen from victim and search. Compare it to the five samples, one will match (sample D). Exit the computer. Go to the Comparison Microscope, select the fiber. Compare it to the five samples, one will match (sample D) and confirm Det er her du må finne samples etter et søk og sammenlikne din prøve med hver og en av disse samples til du får match. Først går du til DNA analysatoren og legger på sædprøven fra offeret og trykk på søk. Da får du frem 5 samples som listes etter hverandre over de to store vinduene hvor du ser det du kan sammenlikne. Om du legger sædprøven til venstre kan du dra ned fra samplelisten en og en search sample til du ser at de matcher. Da trykker du på confirm match knappen og får et spor. Neste punkt er å åpne mikroskopet og legge fiberprøven din i venstre halvdel og trykke på search. Da får du opp 5 search samples som du kan dra ned en og en inntil du ser at de er like. Når du har match så trykker du på confirm match og får et spor til. Endret 25. september 2007 av Stauffenberg
Mipp1 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Hvilken på labben skal jeg bruke?. Hvilken maskin, for når jeg tar en av de (vet ikke hva den heter) så legger jeg inn en sample å da trykker jeg search å da står det øverst (jeg tok et hår strå) at det er hår strået fra den drepte dama .. 9573768[/snapback] Du kan kjøre search både for labben med fingeravtrykk etc., mikroskopet og for labben som analyserer DNA. Les denne delen av walkthrough: Add semen from victim and search. Compare it to the five samples, one will match (sample D). Exit the computer. Go to the Comparison Microscope, select the fiber. Compare it to the five samples, one will match (sample D) and confirm Det er her du må finne samples etter et søk og sammenlikne din prøve med hver og en av disse samples til du får match. Først går du til DNA analysatoren og legger på sædprøven fra offeret og trykk på søk. Da får du frem 5 samples som listes etter hverandre over de to store vinduene hvor du ser det du kan sammenlikne. Om du legger sædprøven til venstre kan du dra ned fra samplelisten en og en search sample til du ser at de matcher. Da trykker du på confirm match knappen og får et spor. Neste punkt er å åpne mikroskopet og legge fiberprøven din i venstre halvdel og trykke på search. Da får du opp 5 search samples som du kan dra ned en og en inntil du ser at de er like. Når du har match så trykker du på confirm match og får et spor til. 9574731[/snapback] Tusen takk:D
Bata Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 oFf topic, men er virkelig disse spillene noe tess? Generelt alt av spill basert på TVserier/filmer pleier å være... Mindre gode. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå