Drunken_Master Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hei, jeg har prøvd dette spille litt nå, syntes det er ganske morsomt. Selv om det ikke er nytt. Men en ting jeg lurer på? Noen som vet hvordan man tar backflip i spillet? Prøvd alt jeg klarer, blir bare kastet av sykkelen. Får heller ikke til å preloade. Håper noen her som kan hjelpe meg:)
Markus1802 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Jeg husker ikke helt, men det er en knapp du må holde in for å holde deg fast til kjøretøyet.
Drunken_Master Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Hmm, ikke vet jeg. Har liksom lest hvordan man gjør det på playstation. Finner ikke noe om pc. Hver gang jeg lener meg bakover blir jeg bare kastet av.
SideburnsKongen Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Veit ikke hvordan kontroller d har jeg men, jeg holder i alle fall inne shift, så gjør jeg motsatt av da jeg hopper.. fremover først, så bakover på hoppet.. du får nesten sjekke controls på option..
Drunken_Master Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Takker!! Nå skjønte jeg det Måtte jo trøkke før jeg hoppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå