rolvhol Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hvilket filter er å anbefale til en amatørfotgraf med nytt D40X kamera med 18-135mm f/3.5-5.6 ED-IF AF-S DX Zoom-Nikkor Vil ha det som beskyttelse, men ikke forringe bildekval. bruker gjerne noen kroner for å få et godt filter
ttd Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Du vil antageligvis komme godt ut av det med "søk"-filteret. 10% av trådene i "Objektiver, filtre, blits og utstyr" går på nettopp dette emnet. Du greide forøvrig å poste tråden til i fullstendig feil tråd.
henkeZ Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Du bør kjøpe ett 67 mm uv-filter fra Hoya.
rolvhol Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Tusen takk jhd. for et godt tips på mitt feilplasserte innlegg :-))
:Francis: Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Kjøp filteret på ebay hvis du vil spare penger. Jeg fikk det samme filteret sendt hjem til meg fra Hong kong for under 200kr (under tollgrensa). Francis
Black Star Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Mange av forhandlerne i Norge er rådyre på Hoya Super HMC UV filtrene. Samme filteret selges over hundre kroner billigere andre steder (enn linken lenger opp her). Ellers er EBay et bra sted, om man handler for under 200 kroner. Kan for øvrig også anbefale dette filteret. Ettersom trådstarter nå har fått svar på sitt spørsmål, ettersom det ligger flere tråder med samme emne i riktig kategori, og denne tråden er feilpostet, så stenger jeg den like greit.
Anbefalte innlegg