Gå til innhold

halo 2 på vista 64

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært mye snakk om halo 3 i det siste så jeg tenkte at det kanskje kunne være en ide å faktisk prøve 2'a

så jeg sjekka litt rundt å fant ut at det kommer ut for 32 biters vista og her er problemet, jeg har nemlig 64 biters vista (er fult klar over at det var et dumt valg ). Vil det virke?

Setter pris på alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Windows Vista Premium Requirements:

Processor: 1 GHz 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor

System memory: 1 GB

Graphics processor: Windows Aero Capable, WDDM driver, Pixel Shader 2.0, 32 bits per pixel (Intel, ATI, NVIDIA, S3, Via)

Graphics memory: 128 MB

Hard drive space: 40 GB

Hard drive free space: 15 GB

Optical Drive: DVD-ROM

ser ut til at det vil virke ja.

Skrevet (endret)

Jeg ser at det står Windows Vista Premium Requirements, men gjelder det begge versjonene, 32 (selvfølgelig: ja) og 64?

Endret av Logian
Skrevet (endret)

Ok skal bare forsikre meg om at det ikke er noen misforståelser- så på forhånd sorry.

1. Det er ikke 64 bit prossesor du snakker om da

2. Mitt Windows Vista 64-bit os vil ikke skaffe meg problemer se link: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80738

Hvis nei på nr 1 og ja på nr 2 så bestiller jeg halo 2 fluksens og slipper å plage andre med tåpelige spørsmål :blush:

hei og takk for svarene dine

Endret av Logian
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg kjører Halo 2 på Vista 64, og noen har driti seg ut med det spillet. Det krever langt mer enn hva det burde, tatt til tanke med hvordan spillet ser ut... det ser litt ut som Half-Life, og burde i alle fall ikke kreve så mye mer enn Half-Life 2. Uansett, spillet er ikke et bra PC-spill.

Om du absolutt vil ha det, så klarer du sikkert å skaffe det billig via eBay (jeg kjøpte mitt eksemplar for under 200,- inkl. frakt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...