sognis Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hvordan merker man selv at man har spillt for mye?? altså om man e avhengig eller bare veldig glad i et spill?? hvor går grensen?? hva synes dere??
Elrayedol Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Grensen min går iallfall når min kjære venner legger merke til at jeg spiller mye og jeg ikke helt forstår hva dem snakker om, da må jeg gå litt inn i meg selv å tenke meg litt om hva som er viktigst; venner eller PC-en? Da er jo valget klart PC-en, nejda venner er vikigst uansett hvordan man vrir og vender på det.
sognis Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 bra konklusjon as.. tror eg kom frem til noe det samme.. så eg slutta med WOW og starta med css noe som gjorde at eg klarte å rive meg vekk fra pc skjermen mye lettere.. ++ det kosta 2000kr mindre i måneden..
T-Bear91 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 avhenig eller bare veldig glad i et spill? begge deler
kniggit Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 bra konklusjon as.. tror eg kom frem til noe det samme.. så eg slutta med WOW og starta med css noe som gjorde at eg klarte å rive meg vekk fra pc skjermen mye lettere.. ++ det kosta 2000kr mindre i måneden.. hadde du 20 accounter? jeez spillte selv wow i tre år, men sluttet i sommer. på slutten var det mest pga alle folka jeg ble kjent med at jeg logget på dag etter dag. Det er et veldig avhengighetsdannende spill, men først i ettertid har det gått opp for meg hvor elendig det egentlig er . Repetativt, tidskrevende og lagd bare for å gjøre blizzard's pengpong større. og for ikke å snakke om hvor barnslig mange folk er. Har starta på eve-online isteden nå, og finner ut at det er et mye bedre spill. joda, det koster også penger hver mnd, men her får man i alle fall gratis expansions.
sognis Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 bra du slutta med WOW. det er et fy fy spill som bestemor sa til meg en gang men men. eg har respect for de som klarer å spille det uten å bli for revet med.. sånne som klarer alt på en gang.... WOW, lekser, skole, venner, familie, fritid utenom sitt eget rom..
Nyttnavn2013 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Cod2, snart 800 timer, siden Januar 31. mens jeg har vært på xfire da.. Avhengihets dannende, men blir vel Cod4 snart ^^
Alastor Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Du har i kveld opprettet en hel haug ulike tråder om ulike spørsmål. Da disse totalt sett framstår som meningsløse, stenges samtlige herved. Ber deg sette deg inn i retningslinjene.
Anbefalte innlegg