Gå til innhold

Hvorfor spiller vi dette spillet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiller som tidsfordriv, og for å få motstandere til å møte grusen..

redd jeg nesten ikke spiller lenger da jeg er opptatt med dame ;>

Skrevet
@Jørgen: Hvorfor får du ikke spilt på et par dager? Trenger litt humor i Norway kanalen igjen.  :D

9585036[/snapback]

Er lett og spille når man ikke har mere penger på kortet ;):p Veit ikke når jeg får spilt igjen :(

Skrevet
@Jørgen: Hvorfor får du ikke spilt på et par dager? Trenger litt humor i Norway kanalen igjen.  :D

9585036[/snapback]

Er lett og spille når man ikke har mere penger på kortet ;):p Veit ikke når jeg får spilt igjen :(

9585309[/snapback]

get a job?:)

Skrevet

spiller fordi det er gøy. jeg raider sånn 3 gangen i uka og det er nok, resten av tiden suser jeg rundt på alliance warlocken min med en guild med over 50-60 norske spillere. mer morro en det får man ikke

Skrevet (endret)
Har tenkt på det flere ganger når jeg spiller. Når du blir sur for noen drepte deg, eller du tapte en roll.

9552908[/snapback]

Jeg blir ikke noe surere enn da jeg datt ned fra platåene i Super Mario Bros-soppland tidlig på nittitallet, eller når jeg ikke fikk ekstraliv på de enarmede bandittene mellom brettene på oppfølgeren ett par år senere.

Jeg likte spillene selv om jeg "tapte" av og til. Det samme gjelder med WoW.

Hvorfor spiller jeg dette, det er jo bare dumt, har mye annet å gjøre irl, men klarer liksom ikke slutte.

9552908[/snapback]

Jeg gikk litt lei rett etter TBC og spilte ikke på ca 6 mnd'er. Startet på igjen for ikke så lenge siden og joina ett pvp guild. Om/Når jeg blir lei igjen så slutter jeg/tar en ny pause.

Skjønner ikke helt hvor du vil med posten din. Følte du bare for å klage litt, eller vil du ha "hjelp" til å slutte?

Endret av skraml
Skrevet

Jeg ville bare lage en diskusjon, og spør hvorfor folk spiller og ikke slutter. Er vel ikke et dumt spill men tenker bare avogtil, hvorfor slutter jeg ikke? Fordi det er et bra spill, men det tar mye av fritida.

Å som du ser folk diskuterer og sier hvorfor de spiller.

Skrevet
Jeg ville bare lage en diskusjon, og spør hvorfor folk spiller og ikke slutter. Er vel ikke et dumt spill men tenker bare avogtil, hvorfor slutter jeg ikke? Fordi det er et bra spill, men det tar mye av fritida.

Å som du ser folk diskuterer og sier hvorfor de spiller.

9585943[/snapback]

For noen så er WoW fritid. Mennesker er forskjellige vet du. Lev med det.

Skrevet
Har tenkt på det flere ganger når jeg spiller. Når du blir sur for noen drepte deg, eller du tapte en roll.

9552908[/snapback]

Har du tenkt på gleden du får når du vinner over en boss eller en annen spiller pvp. Eller den gode følelsen av å vinne en roll over det sverdet du har kjempet så lenge for å få. :)

Skrevet

9552908[/snapback]

Har du tenkt på gleden du får når du vinner over en boss eller en annen spiller pvp. Eller den gode følelsen av å vinne en roll over det sverdet du har kjempet så lenge for å få. :)

9597731[/snapback]

Det er en deligt følelse ja :>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...