Gå til innhold

[LØST]Koder for LOTR: Return of the King til Xbox.


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter og spiller dette spillet her nå sammen med en kompis, men vi er ikke interesserte i og lsite oss igjennom så vi tenkte vi skulle bruke noen koder.

Har funnet det på nettet, men de vil ikek virke på 360 ser det ut som, noen som vet om dette stemmer?

9551669[/snapback]

 

Spilte igjennom dette spillet på 360 med koder. det skal altså funke! Var nøye med presse de riktige knappene, hvis du gjør det to ganger slår du av koden igjen. Koden lagres ikke når du saver og må føres inn på nytt hver gang du starter spillet.

Lenke til kommentar

Det kom en update til spillet når jeg puttet det i nå nettop, har det noe og si?

Og er det noen knapper som er byttet ut med andre på Xbox 360 kontrollen kontra original Xbox kontrollen?

 

Trykker på start mens jeg er i spillet, holder inne de to bakerste triggerne, og trykker på D-Pad + Knappetastene.

Burde ikke det være riktig?

Lenke til kommentar
Det kom en update til spillet når jeg puttet det i nå nettop, har det noe og si?

Og er det noen knapper som er byttet ut med andre på Xbox 360 kontrollen kontra original Xbox kontrollen?

 

Trykker på start mens jeg er i spillet, holder inne de to bakerste triggerne, og trykker på D-Pad + Knappetastene.

Burde ikke det være riktig?

9551771[/snapback]

ikke alle cheats funker med det samme, enkelte kan bare brukes når du har rundet spillet 1 gang, men de fleste funket uansett hvis jeg husker rett,

 

her finner du en oversikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...