Fjellhesten Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 CS og CSS tar opp hele internettet her i huset når man søker etter servere og muligens også når man er på vei inn på en server. Linja er mer enn bra nok, 6000/800 elns. Noen som vet hvorfor, og hvordan jeg kan få fikset problemet? Syns net-limiter fungerte litt dårlig...
chokke Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Skulle veldig gjerne likt å vite dette selv. Servervinduet til steam er noe av den største dritten noensinne. Hver gang jeg lukker et spill fra steam skal såklart servervinduet oppdatere alle serverne så jeg ikke kan gjøre noe annet, spesielt ikke surfe på internett. Vært sånn så lenge jeg kan huske...
operg Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Du har sikkert samme problemet som meg; grunnen er at modemruterne har en grense på antall tilkoblinger i minuttet og når den grensen overstiges frakobler modermruteren deg fra nettet. I mange modemrutere kan du endre innstillingene slik at den ikke gjør det, men ikke på min dessverre.
Fritz0r Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 prøv 3. parts verktøy, feks All seeing Eye www.udpsoft.com/eye finner også online servere for andre spill, og du kan selv sette om det bare skal søke i verden, verdensdel, land. Dette bruker bare en brøkdel av båndbredden.
chokke Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Men kan sitte på ventrilo og det fungerer, mens andre ting funker overhodet ikke. Plagsomt.
On1Musha Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 samme skjer her rart egentlig.. men jaja sånn er det bare, ikke vits å surfe meds man spiller eller leter etter servere:P
chokke Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Poenget er at den skal oppdatere serverlista når jeg slår av et spill. Har slått av spillet og ferdig med det.
Lapp1 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Du har sikkert samme problemet som meg; grunnen er at modemruterne har en grense på antall tilkoblinger i minuttet og når den grensen overstiges frakobler modermruteren deg fra nettet. I mange modemrutere kan du endre innstillingene slik at den ikke gjør det, men ikke på min dessverre. 9562818[/snapback] Vet du hvordan man gjør dette? Å skru av frakoblingen, har samme problemet selv men vet ikke om jeg kan gjøre det ellr ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå