Gå til innhold

The Experience: Regler for gamecompo's

Darth Reidar

Anbefalte innlegg

Skrevet

med bruk av clanmod kan dette skape "kaos" for noen av "venne-klanene".

Dette fordi de må laste ned moden, før de kan spille.

Men som sagt, kjekt om dere kunne vært litt mere presise på reglene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til alle de som mangler folk til en bf2 klan så kan jeg stille ;) spilte på samme måte i fjor da jeg ikke har noen egen klan å reise med... I fjor spilte jeg for über slækt :p BF2 nicket mitt er Hailgodset99

Er bare å sende PM hvis dere mangler folk

Skrevet
med bruk av clanmod kan dette skape "kaos" for noen av "venne-klanene".

Dette fordi de må laste ned moden, før de kan spille.

Men som sagt, kjekt om dere kunne vært litt mere presise på reglene.

9575328[/snapback]

Skal ikke mer enn et par tastetrykk for å instalere den og kan godt lage en guide hvis det oppstår et behov for det :) Også har vi jo admins da. BF2142 blir 10 ganger bedre i klankamper med klanmod, er fattig å ikke kunne resse og ha nades :(

Skrevet (endret)

Er det inf eller Hw?

Håper det er inf, for 5on5 Hw blir litt stusselig!

Snakker om Bf2

Endret av eirlei
Skrevet

Nå har ikke jeg testet så mye 2142 enda, da jeg fikk det igår.

Men kan ikke tenke meg at nades+rezz kan være noe mindre viktig der kontra bf2, mao det er en selfølge.

Skrevet
Nå har ikke jeg testet så mye 2142 enda, da jeg fikk det igår.

Men kan ikke tenke meg at nades+rezz kan være noe mindre viktig der kontra bf2, mao det er en selfølge.

9578143[/snapback]

noe av det diggeste med 2142 er at granatkasting har blit nerfet en del. som defult har man bare 2 granater og hver granat tar et par sekund å kaste, så man må faktisk tenke før man kaster de fra seg.

Skrevet

Clanmod har jo ingenting med aim å gjøre, den unlocker jo ingen skytevåpen (ved mindre den er endret siden jeg brukte den sist) - unlocoker jo bare et par hjelpemidler som blir sett på som en selfølge i Bf gameplayet. Viktigste er helt klart muligheten for å revive - noe som virkelig styrker gameplayet og fører til mindre camping.

Skrevet

Reviving gjør også spillet morsommere for de som ser på, da det er lite som er mer hektisk og uforutsigbart enn 7 stk i total revive+skyte+lade kamp på et flagg.

Skrevet

Vi vil melde på en reserve for CSS laget vårt men har allerede sendt inn påmelding av laget, er dette da for seint? Evt hvor får vi meldt fra om dette?

Skrevet

Kan den personen som har lagd reglene for cs si meg følgende; Hvordan i POKKER skal vi få recordet når det ikke er lov å ha console "enabled" ?!?! Det var jaggu meg en god en...

Skrevet

Det står jo at wic turneringen består av 1on1 og 2on2, med andre ord Few Player Mode. Hvis det ikke står noe spesielt om denne moden så innebærer det vell at det ikke er noen spesielle hindringer..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...